Joi, Aprilie 25, 2024

Exclusiv pentru Medici Veterinari

Rezumat:

Sa nu ne amagim. In secolul 21 nu se poate trai fara comunicare iar puterea retelelor sociale depaseste orice imaginatie. Social media a creat un nou trend in randul utilizatorilor de internet, acela de a consuma informatia si de a o impartasi si altora.

Astfel ca, o data creat un canal de comunicare prin intermediul acestor retele, cu proprietarii de animale, probabilitatea ca serviciile oferite sa devina cunoscute creste exponential cu fiecare zi petrecuta pe internet. Sa vorbim deci despre facebook.

Am inceput in numarul trecut sa vorbim despre acest website si am promis ca vom continua cu metodele de comunicare pe aceasta retea de socializare. Si iata-va pe facebook, daca mi-ati urmat sfaturile din numarul 19 al revistei, aveti acum un cont de facebook activ care asteapta sa il folositi. Ati creat o pagina, ati ales numele acesteia ca numele cabinetului dvoastra iar linkul l-ati editat, astfel incat sa fie cat mai simplu de ajuns la el: www.facebook.com/numecabinet.

Pagina cabinetului de pe facebook ati trecut-o la local business, ati notat datele de contact ale cabinetului, sigla, ati realizat un cover - stiti - poza aceea care apare deasupra pozei cu sigla si sunteti gata sa va apucati de treaba. Atentie, atat poza de cover, cat si poza de profil trebuie sa fie la o rezolutie buna. Sa pui poze pixelate, care iti reprezinta imaginea, lasa o impresie mai putin buna. N-ati uitat, desigur, sa dati adresa completa, sa scrieti numarul de telefon la care puteti fi contactat in timpul programului si in afara acestuia, pentru ur- gente, si n-ati uitat nici sa treceti orele de program, ca persoanele interesate sa va poata gasi usor. Ati trecut de asemenea, la descrierea paginii, serviciile pe care le oferiti, pe scurt, si acum sunteti gata sa intrati in paine. La rubrica ”about” n-ati uitat sa treceti un link catre website-ul cabinetului, website care trebuie sa fie online, activ si actualizat.

Sunteti gata sa comunicati. Dar nu sunteti prea sigur cum ar trebui sa o faceti. Nu trebuie sa va amintesc cat de importanta este o strategie de comunicare care sa raspunda simplu la intrebarile: ce comunici, cum comunici, cui comunici, care este frecventa cu care comunici. Stabiliti aceste puncte, faceti un plan de bataie si urmati-l.

Proprietarii de animale care stiu sa foloseasca internetul sunt prezenti pe facebook zilnic, astfel ca, daca decideti ca o postare pe zi este suficienta, faceti astfel ca in fiecare zi, la ora sau intervalul orar stabilit, acea postare sa fie pusa pe pagina ta de facebook. Acest lucru este cu atat mai usor cu cat postarile pe paginile de facebook se pot programa. Daca alegeti sa va programati toate postarile pe o perioada de timp mai indelungat, va sfatuiesc sa intrati zilnic pe pagina de facebook pentru a putea interactiona cu fanii paginii - sa raspundeti la intrebari, sa ii invitati la cabinet sau pentru a le da indicatii sau sfaturi, daca situatia o cere. Despre ce anume trebuie sa contina postarile pe facebook si cum sa atrageti cat mai multi fani pe aceasta, vom vorbi in numarul urmator.