updated 11:50 AM UTC, May 12, 2023 Europe/Bucharest

3 ingrediente esentiale pentru un plan de afaceri corect

Planul de afaceri reprezinta punctul de plecare pentru cele mai profitabile afaceri. Planul de afaceri ne spune in ce punct ne aflam si incotro ar trebui si ne permitem sa ne indreptam. Intr-un plan de afaceri ar trebui sa ne concentram pe 3 mari si importante elemente. Acestea contureaza un plan de afaceri si ii dau functionalitatea de care are nevoie orice afacere, indiferent de calibru sau de profil:

1. Gasiti o nevoie, o problema, o dorinta. Cheia catre succesul oricarei afaceri din ziua de astazi sta in indentificarea unei nevoie, unei probleme, unei dorinte ce poate fi rezolvata prin intermediul celor mai convenabile modalitati si cu ajutorul celor mai facile solutii.

Descoperiti nevoi noi, probleme cu care se confrunta audiente mari si cu disponibilitatea de a plati pentru a-si satisface dorintele si nevoile. Pe baza dorintelor se duc foarte multe decizii de achizitionare si in aceasta directie trebuie sa lucrati pentru a descoperi centrele de interes pentru consumatori cu posibilitate de a efectua cheltuieli.

2. Cooptati o echipa puternica. Al doilea mare ingredient cu ajutorul caruia se prepara cele mai bune afaceri este cel al fortei de munca.

Angajatii cheie sunt cei care va pot ajuta sa ridicati de la zero afaceri si sa le transformati in timp in afaceri profitabile, in afaceri de succes. Planul dvs de afaceri trebuie sa puna mare accent pe echipa cu care porniti la drum sau alaturi de care deja va dezvoltati afacerile. Investitorii pun mare pret pe afacerile care constientizeaza necesitatea valorificarii membrilor personalului.

3. Gasiti-va cea mai buna cale de a va atinge obiectivele pe care vi le-ati propus. Un ultim ingredient este suma de solutii pe care doriti sa le utilizati in acoperirea nisei sau sub-nisei pe care va specializati. Veniti cu solutii functionale, viabile, solutii care sa ne ceara mai multe investitii decat poate suporta bugetul pe care il aveti la indemana si veti descoperi o completare excelenta a planului dvs de afaceri.

Sursa:www.ideideafaceri.manager.ro

Vă rugăm să comentați articolul utilizând formularul de mai jos. Va mulțumim.
Echipa Veterinarul.Ro

Suntem o revista independenta, non-profit si liberi sa inovam fara compromisuri

Editam pentru abonati Revista Veterinarul Stiinta si Practica cu peste 1300 de pagini de stiinta si practica veterinara ce insumeaza 800 de articole scrise de cei peste 200 de practicieni +  Revista Veterinarul Business - publicatie online de marketing, management si finante pentru veterinari; pe website sunt peste 20 000 de articole, index veterinar cu peste 3000 de produse, unicul director veterinar multimedia, unica platforma specializata cu instrumente de marketing si management veterinar;  unicul serviciu de SMS Alert; - fiind singurii care promovam intens medicii veterinari romani.

In plus, editam primele doua reviste digitale dedicate proprietarilor de animale de companie si celor de animale de renta scrise in integralitate de medici veterinari romani.  

Vino alaturi de noi si urmareste noutatile pe toate website-urile asociatiei. 

www.veterinarul.ro - website dedicat exclusiv medicilor veterinari cu următoarele publicatii acreditate de CMVRO cu 15 punte, respectiv:

  • Revista Veterinarul Stiinta si Practica - online si tiparita
  • Revista Veterinarul BUSINESS - online pentru medici veterinari
  • Revista Veterinarul PET - online pentru medici veterinari
  • Revista Veterinarul FERMA - online pentru medici veterinari

www.pet.veterinarul.ro website dedicat Revistei Veterinarul Pet pentru proprietarii de animale.

www.ferma.veterinarul.ro website dedicat Revistei Veterinarul FERMA pentru proprietarii de animale.

www.cursuri.veterinarul.ro - website dedicat platformei de cursuri online acreditate de CMVRO dedicate exclusiv medicilor veterinari.

 

Website www.facebook.com/revistaveterinarul