updated 11:50 AM UTC, May 12, 2023 Europe/Bucharest

Email marketing sau social media? Ce spuneti de amandoua?

Pe langa social media, emailul poate parea un instrument de marketing perimat. Este foarte vechi in bransa online, newsletterele deja nu mai sunt iesite din comun, iar a avea un cont pe Yahoo! ori Gmail este un fapt cat se poate de banal, esential, dar banal. Ei bine, in ciuda acestor aspecte (ori tocmai de aceea), email marketingul ramane o forma de promovare importanta.

Iar ca sa va convingeti de acest lucru, aveti in vedere faptul ca alaturi de cautarea unor informatii pe motoare ca Google, verificarea emailului este cea mai frecventa actiune realizata de catre orice utilizator de internet. In plus, noile dispozitive inteligente, gen smartphone, tablete, incurajeaza si mai mult aceasta activitate.

Asa incat, din propria strategie de marketing nu ar trebui sa lipseasca si campaniile prin email. Iar pentru a face din acestea o experienta cat mai sociala, tineti cont de urmatoarele:

1. Distribuiti si iar distribuiti. Includeti in fiecare newsletter un buton de Like sau Tweet. Nu va rezumati doar la optiunea clasica ╬ôçDistribuie unui prieten╬ôç, includeti mai degraba inconitele specifice retelor sociale, astfel incat link-ul respectiv sa poata fi distribuit unei liste intregi de prieteni ai abonatilor.

2. Social media si email marketingul. Daca social media va poate fi de folos pentru a va face cunoscut newsletterul si newsletterul va poate fi de folos pentru a mediatiza contul social media. Cum? Invitand si directionand abonatii catre pagina de Facebook a companiei sau catre contul de Twitter. Dar inainte de toate dati-le un motiv sa faca asta. Explicati-le succint de ce ar trebui sa va devina fani in universul social media.

3. Includeti in fiecare newsletter un ╬ôçapel social la actiune╬ôç. Nu va bazati doar pe iconitele sociale pentru a aduce vizitatori pe conturile de Facebook sau Twitter. Cu alte cuvinte, intrigati-va abonatii cu un subiect a carui discutie se continua pe retelele de socializare.

4. Solicitati feedback. Folositi-va de crowdsourcing pe contul social media pentru a afla subiectele de interes pentru publicul vostru. Invitati-va fanii sa puna intrebari si sa ofere feedback postarilor voastre si alaturati-va discutiilor. Astfel, din aceste intrebari si feedback veti putea extrage subiecte pentru continutul newsletterului.

5. Apelati la comunicarea incrucisata. Postati subiecte din newsletterul companiei pe retelele de socializare. Din cand in cand, postati fragmente din aceste postari pe toate canalele social media pentru a reaprinde discutiile. Sau pur si simplu trimiteti un email separat prin care invitati abonatii sa participe la o conversatie interesanta desfasurata in sfera social media.

Asadar, cand vine vorba despre promovare, in loc sa alegeti intre o metoda sau alta, cautati sa va folositi de ambele.


Sursa: www.marketingportal.ro

Vă rugăm să comentați articolul utilizând formularul de mai jos. Va mulțumim.
Echipa Veterinarul.Ro

Suntem o revista independenta, non-profit si liberi sa inovam fara compromisuri

Editam pentru abonati Revista Veterinarul Stiinta si Practica cu peste 1300 de pagini de stiinta si practica veterinara ce insumeaza 800 de articole scrise de cei peste 200 de practicieni +  Revista Veterinarul Business - publicatie online de marketing, management si finante pentru veterinari; pe website sunt peste 20 000 de articole, index veterinar cu peste 3000 de produse, unicul director veterinar multimedia, unica platforma specializata cu instrumente de marketing si management veterinar;  unicul serviciu de SMS Alert; - fiind singurii care promovam intens medicii veterinari romani.

In plus, editam primele doua reviste digitale dedicate proprietarilor de animale de companie si celor de animale de renta scrise in integralitate de medici veterinari romani.  

Vino alaturi de noi si urmareste noutatile pe toate website-urile asociatiei. 

www.veterinarul.ro - website dedicat exclusiv medicilor veterinari cu următoarele publicatii acreditate de CMVRO cu 15 punte, respectiv:

  • Revista Veterinarul Stiinta si Practica - online si tiparita
  • Revista Veterinarul BUSINESS - online pentru medici veterinari
  • Revista Veterinarul PET - online pentru medici veterinari
  • Revista Veterinarul FERMA - online pentru medici veterinari

www.pet.veterinarul.ro website dedicat Revistei Veterinarul Pet pentru proprietarii de animale.

www.ferma.veterinarul.ro website dedicat Revistei Veterinarul FERMA pentru proprietarii de animale.

www.cursuri.veterinarul.ro - website dedicat platformei de cursuri online acreditate de CMVRO dedicate exclusiv medicilor veterinari.

 

Website www.facebook.com/revistaveterinarul