Grija fata de client III
- Editor: Iulia Cretu
Un medicament bun poate cu toate acestea, costa o gramada de bani. Fa o estimare a pretului consultatiei si tratamentului in camera de examinare. Dupa ce-ai recomandat un tratament si ingrijirea, fa o estimare a costurilor implicate in fata clientului. Un pret bomba la receptie nu este o situatie distractiva nici pentru receptionist/asistent, nici pentru client. Daca medicul veterinar nu face o estimare si o justificare a costului in camera de examinare, clientul se poate fofila la plata - si aceasta poate fi ultima oara cand il vezi.
Dupa ce pleaca proprietarul
Urmareste indeaproape cazul.
Nu cred ca este cazul sa ma repet. Clientii ar trebui sa fie sunati si cautati pana cand atat ei cat si medicul veterinar curant sunt multumiti de rezolvarea problemei. Poti adauga o nota personala si sa ii trimiti pe email metode de a avea grija de animalutul de companie, pentru a-ti educa un viitos client fidel. Daca te confrunti cu un caz dificil, poti chiar suna clientul, daca esti proprietarul cabinetului. Daca nu poti suna personal, roaga asistentul sa dea un telefon si sa faca referire la faptul ca „Domnul doctor a dorit sa va sun pentru a vedea ce face Blacky astazi“.
Clientul isi va aminti de tine astfel.
Poti avea astfel succes, chiar si in era „clientului nou“, daca lucrezi sa inchegi
o relatie intre membrii echipei tale din cadrul cabinetului, medici veterinari si asistenti si clientii tai, proprietarii de animale. Mai mult ca oricand, relatiile sunt acum importante.
Aseaza-te la discutii cu echipa ta si vedeti care sunt locurile in care va puteti imbunatati ser viciile pe care le oferiti. Si apoi, faceti-o!

Iulia Cretu
- Director executiv Revista Veterinarul
- Fondator Asociația Veterinarul
- Fondator Veterinarul Știință și Practică, Veterinarul Pet, Veterinarul Business, Veterinarul Ferma
- Experiență de 22 ani în media și comunicare
Articole înrudite
- Tehnici de marketing eficiente pentru clinica ta veterinară
- Creează un story brand pentru cabinetul veterinar - sfaturile lui Donald Miller
- Cum să dezvolți un brand puternic pentru cabinetul tău veterinar: sfaturi de la experți
- Cei 7 P ai marketingului unui cabinet veterinar la inceput de drum
- Recomandări de marketing în stomatologia veterinară de la doi practicieni din SUA
Articole recente - Iulia Cretu
- Claudiu Iosim: succesul vine cu fiecare pacient vindecat, cu fiecare manoperă nouă învățată, cu fiecare client mulțumit
- Interviu succes dr. Aurelian Ștefan - Center of Hope
- Idei de marketing pentru cabinetele veterinare de Ziua Internațională a Pisicii
- Ziua Mondială a Medicului Veterinar 2023
- Tehnici de marketing eficiente pentru clinica ta veterinară