updated 11:50 AM UTC, May 12, 2023 Europe/Bucharest

Romanii si social media: Cum isi mentin imaginea profesionala in spatiul online

 

Cand vine vorba despre social media, romanii nu par dispusi sa amestece business-ul cu placerea. Altfel spus, ceva mai bine de un sfert dintre acestia au conturi separate pentru uz personal si profesional.

 

Probabil oricine a auzit deja de brandul personal, tot mai important pe piata muncii si la a carui constructie contribuie in buna masura si social media. Iar pentru a se asigura ca au parte de o imagine profesionala adecvata, utilizatorii romani de social media apeleaza la anumite strategii. Iata cateva dintre ele, asa cum au reiesit dintr-un studiu realizat de Best Jobs.

Analizand raspunsurile la intrebarea ╬ôçCum iti mentii o imagine profesionala in social media?╬ôç s-a constat ca:
- 28% au conturi separate pentru uz personal si profesional;
- 6% folosesc anumite filtre pentru a publica continutul doar la anumite persoane (colegi de munca vs. prieteni);
- 27% nu folosesc site-urile de social media in scop profesional;
- 14% posteaza doar in scop profesional sau informatii legate de locul de munca, nimic personal;
- 8% au doar un cont de Facebook si nu se vor inregistra si pe alte site-uri;
- 17% folosesc acelasi cont atat in scop personal cat si profesional.

"Identitatea personala online conteaza si poate influenta gasirea unui loc de munca, de aceea activitatea in social media trebuie administrata corect. Prezenta online contribuie la construirea brandului personal, la imaginea transmisa celorlalti, iar candidatii trebuie sa depuna efortul de a-si crea si mentine o imagine pozitiva", spun realizatorii studiului.

Mai nou, BestJobs ofera utilizatorilor posibilitatea de a se conecta cu contul de Facebook pentru a urmari companiile in care lucreaza prietenii lor, lucru ce poate contribui la sansele de a-si gasi un job mai bun.

Sondajul a fost efectuat la nivel national prin chestionarea a 700 de utilizatori ai platformelor de socializare.

Sursa:www.marketingportal.ro

Ultima modificareVineri, 05 Aprilie 2013 17:52
Vă rugăm să comentați articolul utilizând formularul de mai jos. Va mulțumim.
Echipa Veterinarul.Ro

Suntem o revista independenta, non-profit si liberi sa inovam fara compromisuri

Editam pentru abonati Revista Veterinarul Stiinta si Practica cu peste 1300 de pagini de stiinta si practica veterinara ce insumeaza 800 de articole scrise de cei peste 200 de practicieni +  Revista Veterinarul Business - publicatie online de marketing, management si finante pentru veterinari; pe website sunt peste 20 000 de articole, index veterinar cu peste 3000 de produse, unicul director veterinar multimedia, unica platforma specializata cu instrumente de marketing si management veterinar;  unicul serviciu de SMS Alert; - fiind singurii care promovam intens medicii veterinari romani.

In plus, editam primele doua reviste digitale dedicate proprietarilor de animale de companie si celor de animale de renta scrise in integralitate de medici veterinari romani.  

Vino alaturi de noi si urmareste noutatile pe toate website-urile asociatiei. 

www.veterinarul.ro - website dedicat exclusiv medicilor veterinari cu următoarele publicatii acreditate de CMVRO cu 15 punte, respectiv:

  • Revista Veterinarul Stiinta si Practica - online si tiparita
  • Revista Veterinarul BUSINESS - online pentru medici veterinari
  • Revista Veterinarul PET - online pentru medici veterinari
  • Revista Veterinarul FERMA - online pentru medici veterinari

www.pet.veterinarul.ro website dedicat Revistei Veterinarul Pet pentru proprietarii de animale.

www.ferma.veterinarul.ro website dedicat Revistei Veterinarul FERMA pentru proprietarii de animale.

www.cursuri.veterinarul.ro - website dedicat platformei de cursuri online acreditate de CMVRO dedicate exclusiv medicilor veterinari.

 

Website www.facebook.com/revistaveterinarul