Valorile de marketing
- Editor: Echipa Veterinarul.Ro
In urma numeroaselor testari specializate, s-a ajuns la concluzia ca exista 7 elemente cheie sau VALORI DE MARKETING esentiale care compun mesajul:
1. Beneficiul Perceput Unic (BPU): o afirmatie simpla care diferentiaza afacerea ta de cele ale concurentilor in mintea clientilor si potentialilor tai clienti. Intr-un fel, este versiunea scurta a mesajului tau. Este ceea ce face ca tu ╬ôçsa iesi din multime╬ôç.
Titlul: acea parte care atrage atentia potentialului client. Daca titlul trece neobservat asta inseamna ca i-ai pierdut ! Nu iti vor citi scrisoarea, anuntul sau brosura etc. si nu vei obtine un raspuns (sau un ecou atat de mare cum ar trebui). Cu alte cuvinte, titlul tau face diferenta intre succes si mediocritate.
2. Beneficii (Ce obtin clientii): Un "beneficiu" descrie rezultatul unei caracteristici. O "caracteristica" este o afirmatie despre ceea ce faci tu sau produsul. Are valoare limitata, intrucat nu comunica acel factor "eu ce castig" pe care il cauta toti cumparatorii. In realitate, oamenii nu cumpara produsul sau serviciul tau pentru ce face (caracteristici) ei cumpara rezultatul pe care produsul sau serviciul tau le obtin pentru ei (beneficii).
3. Oferta irezistibila: Folosirea ofertelor irezistibile este un mod etic de a "cumpara" interesul clientilor. Trei oferte irezistibile merg intotdeauna pentru orice afacere: testari GRATUITE ale produselor sau serviciilor tale (cea mai buna oferta), studii speciale GRATUITE, produse/servicii suplimentare incluse GRATUIT.
4. Garantia/asumarea de risc: beneficiul produsului sau serviciilor tale apare doar dupa ce vanzarea are loc. Uneori, asta poate sa dureze zile, saptamani, luni sau chiar ani dupa achizitie. Acest lucru in sine pune un risc enorm pe umerii potentialilor cumparatori. Riscul este cel care, deseori, ii impiedica sa cumpere. Totusi, daca reduci sau elimini riscul, consecinta naturala este ca oamenii vor fi mai inclinati sa cumpere de la tine. Nu-i asa? Acesta este secretul conceperii unei asumari de risc sau a unei garantii puternice. Asumarea de risc nu e nimic altceva decat o simpla metoda de ridicare a "barierelor" din calea vanzarii si asigura inlaturarea obiectiilor si temerilor, inlesnind clientului achizitia.
5. Motive: Doar spunand ca produsul sau serviciile tale sunt mai bune sau cu cat mai bune decat ale concurentei nu va fi de ajuns pentru a-i convinge pe potentialii clienti sa cumpere. Pe langa BPU, beneficii, marturii, asumarea de risc etc., trebuie sa ai mereu la indemana "motivele".
6. Confirmarea sociala: Ce este confirmarea sociala ? Confirmarea sociala este in esenta un factor psihologic inerent noua, tuturor. Se centreaza pe faptul ca, in esenta, urmam ceea ce fac altii ne inscriem pe aceeasi cale. Acest lucru este cel mai evident cand ne aflam intr-o situatie nesigura. Ne face decizia mai usoara de fapt, cand opereaza confirmarea sociala, mintea noastra trece pe pilot automat si, prin natura umana, "ii urmam" pe altii.
7. Solicita actiune: Aceasta este o parte esentiala si finala a MESAJULUI de marketing. O solicitare de trecere la actiune da cititorului un motiv SA ACTIONEZE ACUM.

Echipa Veterinarul.Ro
Suntem o revista independenta, non-profit si liberi sa inovam fara compromisuri
Editam pentru abonati Revista Veterinarul Stiinta si Practica cu peste 1300 de pagini de stiinta si practica veterinara ce insumeaza 800 de articole scrise de cei peste 200 de practicieni + Revista Veterinarul Business - publicatie online de marketing, management si finante pentru veterinari; pe website sunt peste 20 000 de articole, index veterinar cu peste 3000 de produse, unicul director veterinar multimedia, unica platforma specializata cu instrumente de marketing si management veterinar; unicul serviciu de SMS Alert; - fiind singurii care promovam intens medicii veterinari romani.
In plus, editam primele doua reviste digitale dedicate proprietarilor de animale de companie si celor de animale de renta scrise in integralitate de medici veterinari romani.
Vino alaturi de noi si urmareste noutatile pe toate website-urile asociatiei.
www.veterinarul.ro - website dedicat exclusiv medicilor veterinari cu următoarele publicatii acreditate de CMVRO cu 15 punte, respectiv:
- Revista Veterinarul Stiinta si Practica - online si tiparita
- Revista Veterinarul BUSINESS - online pentru medici veterinari
- Revista Veterinarul PET - online pentru medici veterinari
- Revista Veterinarul FERMA - online pentru medici veterinari
www.pet.veterinarul.ro website dedicat Revistei Veterinarul Pet pentru proprietarii de animale.
www.ferma.veterinarul.ro website dedicat Revistei Veterinarul FERMA pentru proprietarii de animale.
www.cursuri.veterinarul.ro - website dedicat platformei de cursuri online acreditate de CMVRO dedicate exclusiv medicilor veterinari.
Website www.facebook.com/revistaveterinarul
Articole recente - Echipa Veterinarul.Ro
- Studiu retrospectiv privind efuziunea parapneumonică la 130 de câini cu diagnostic clinic de pneumonie
- Virbac a anunțat lansarea unui supliment de îngrijire a articulațiilor pentru câini
- Factori de risc pentru uroliții din tractul urinar superior și obstrucția ureterală la pisicile aflate în îngrijire veterinară referral în Regatul Unit
- Abordarea inegalităților globale în ceea ce privește accesul la medicamentele esențiale - WSAVA, WVA încep prin a elabora liste de produse farmaceutice de bază pentru animale
- Gulerul pentru sănătatea pielii pentru animalele de companie va fi lansat în Europa