Verifica-ti cartea de vizita
- Editor: Veterinarul Business
Cartea de vizita a unui medic veterinar trebuie sa contina, obligatoriu cateva informatii esentiale. Iata la ce trebuie sa fii atent, inainte sa trimiti designul cartilor tale de vizita la tipografie sau copy-centre-ul cu care lucrezi.
- Include cartea de vizita informațiile tale de contact - actuale și corecte?
- Are adresa de email, adresa website-ului tau?
- Are sloganul cabinetului tau?
- Include functia pe care o ai?
- Este cartea de vizita lizibila? Sunt clare informatiile notate pe aceasta?
- Este cartea ta de vizita explicita? Spune ce faci tu sau ce face cabinetul tau?
- Ai vreo informatie importanta pe verso?
- Este cartea ta de vizita memorabila? Te simti mandru atunci cand o vei inmana clientilor sau potentialilor clienti?
Iata cateva intrebari la care trebuie sa raspunzi, cat de sincer posibil.
Designul pe care l-am propus in aceasta saptamana poate fi editat de persoanele cu un minim de cunostinte de Adobe Photoshop. El poate fi descarcat de la finalul articolului. Dosarul contine, de asemenea fonturile folosite pentru crearea siglei.
Abonatii Revistei Business pot beneficia de personalizarea acestui model gratuit, daca ne trimit datele - numele medicului veterinar, numele cabinetului, numarul de telefon, adresa de email si numele website-ului pe Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Mult succes!

Veterinarul Business
Din 2009 alături de medicii veterinari români.
Articole înrudite
- Tehnici de marketing eficiente pentru clinica ta veterinară
- Creează un story brand pentru cabinetul veterinar - sfaturile lui Donald Miller
- Cum să dezvolți un brand puternic pentru cabinetul tău veterinar: sfaturi de la experți
- Cei 7 P ai marketingului unui cabinet veterinar la inceput de drum
- Recomandări de marketing în stomatologia veterinară de la doi practicieni din SUA