Website-ul veterinar - un instrument puternic de marketing
- Editor: Veterinarul Business
Din ce in ce mai multi oameni, in zilele noastre, folosesc internetul ca punct de plecare in cautarea de informatii. Cand doresti sa afli ceva despre un produs, o companie de produse veterinare, un eveniment la care doresti sa participi, primul impuls pe care il ai este sa cauti pe internet, convinsi fiind ca informatii despre acea companie, acel produs sau eveniment se afla in lumea virtuala.
Este mult mai eficient, mult mai comod si cu siguranta mai rapid pentru orice persoana cu acces la internet sa foloseasca intai acest canal de informare. Internetul pune la dispozitia unei companii un canal foarte eficient de transmitere a informatiilor, de realizare a tranzactiilor si de stabilire a relatiilor cu publicul larg: website-ul.
Sunt cabinet veterinar, de ce sa imi fac website?
1. In primul rand, prin intermediul site-ului informatiile furnizate pot ajunge la sute de oameni, poate chiar mii de oameni din toata lumea, cabinetul avand avantajul ca isi poate forma o baza de date cu clienti mult mai mare, si isi poate promova si chiar vinde produsele din pet/shop sau serviicile pe o piata mult mai larga.
2. Site-urile sunt disponibile pentru acest lucru 365 de zile pe an, la orice ora din zi si din noapte. Printr-un site bine realizat, un cabinet veterinar isi poate educa clientii si potentialii clienti cu privire la serviciile sale; cabinetul poate folosi acest website pentru a transmite informatii despre beneficiile planurilor de sanatate, despre vaccinari si deparazitari si de ce anume ar trebui sa aleaga serviciile sale cineva.
3. Site-ul este cartea de vizita online a unei companii, impactul vizitatorului la prima vizita pe site putand creste sau dimpotriva elimina increderea acestuia intr-un cabinet: daca pagina web nu este deloc atractiva sau chiar respingatoare, daca informatiile nu sunt actualizate iar utilizatorul nu va gasi repede ce are nevoie, acesta din urma va avea reticente in a mai folosi serviciile si produsele companiei respective.
4. imbunatatirea relatiei cu clientii se poate realiza atat prin comunicarea informatiilor, prin actualizarea permanenta a acestora, prin acordarea de ajutor online. Prin intermediul website-ului puteti lucra la satisfactia clientului - puteti sa puneti la un punct un mic reminder pentru cumpararea de hrana pentru caine - pisica - pentru vaccinarile anuale, imbunatatind astfel relatia cu acestia.
Bineinteles, nu toate site-urile au aceeasi vizbilitate, nu au acelasi numar de vizitatori si nici acelasi impact asupra potentialului client.

Veterinarul Business
Din 2009 alături de medicii veterinari români.
Articole înrudite
- Tehnici de marketing eficiente pentru clinica ta veterinară
- Creează un story brand pentru cabinetul veterinar - sfaturile lui Donald Miller
- Cum să dezvolți un brand puternic pentru cabinetul tău veterinar: sfaturi de la experți
- Cei 7 P ai marketingului unui cabinet veterinar la inceput de drum
- Recomandări de marketing în stomatologia veterinară de la doi practicieni din SUA