Duminică, Mai 19, 2024

Exclusiv pentru Medici Veterinari

Rezumat:

Stiu, stiu, auziti peste tot de facebook, toti prietenii dvoastra au cont si urmaresc noutatile celor pe care ii cunosc acolo.

Pentru unii a devenit chiar un fel de drog, atunci cand deschid calculatorul dimineata, sa vada ce s-a mai intamplat in ultimele ore/zile cu cei pe care ii cunoaste. Ce poze au mai adaugat, unde au mai fost, ce au mai facut, cu cine s-au mai intalnit sau la ce evenimente vor participa.

Daca pana acum macar unul din faptele enumerate mai sus va suna cunoscut, ar trebui sa profitati de acest canal de comunicare, pentru a va apropia de potentialii dvoastra clienti.

Voi da cateva date, care v-ar putea impulsiona sa va creati contul de facebook, chiar astazi, pentru cabinetul veterinar, in cazul in care nu il aveti deja: pe 1 martie 2013 in Romania erau inregistrati 5.810.420 de utilizatori, cu o rata de penetrare a populatiei de 27.07%. Mai bine de 30% din cei inregistrati sunt persoane cu varste intre 25 - 34 ani, 16% sunt persoane cu varste intre 35 - 44 ani. Dintre acestia, 49,15% sunt femei.

Ca sa va puteti forma o idee despre amploarea pe care a luat-o facebook-ul in Romania in acest moment, ar trebui sa stiti ca: in ianuarie 2010 existau 500.000 de utilizatori de facebook la noi in tara, in ianuarie 2011 - 2,4 milioane de utilizatori - septembrie 2011 - 3.7 milioane de utilizatori pentru ca in martie anul acesta, numarul utilizatorilor sa ajunga la 5,8 milioane.

Si aceasta in conditiile in care, potrivit unui raport Eurostat, in Romania sunt doar 8,5 milioane de utilizatori de internet. Cu alte cuvinte, mai bine de jumatate din populatia activa a Romaniei (estimata a fi undeva la 9.7 milioane de persoane) foloseste in acest moment facebookul pentru a se informa.

Si atunci, de ce nu ar fi si cabinetul dvoastra aici, cu informatii utile pentru acestia, cu poze ale pacientilor si a echipei de medici, pentru ca potentialii clienti sa va cunoasca, sa va indrageasca si sa va treaca apoi pragul cabinetului?

Voi incepe din acest numar o serie de articole- pe care le voi continua pe blogul meu de pe veterinarul.ro, in care voi vorbi despre modalitatile practice in care va puteti crea un cont interactiv de facebook, despre metodele de a atrage fani pe pagina cabinetului si despre modul in care toate acestea pot contribui la a va crea o imagine pozitiva de profesionist si bun comunicator in mediul online. Voi incepe cu crearea contului si a paginii aferente pe facebook.

Ca sa puteti interactiona cu prietenii/colegii/potentialii dvoastra clienti pe acest website de socializare, trebuie sa aveti in primul rand un cont de email. Poate fi adresa dvoastra personala, daca aveti de gand sa va ocupati personal de contul de facebook, sau poate fi o adresa generala a cabinetului - gen Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., daca veti delega sarcina de a gestiona acest cont -unui angajat de la dvoastra din cabinet. Oricum ar fi, este necesar ca adresa de email sa fie valabila, sa puteti avea acces la ea, pentru ca dupa prima inregistrare, va fi necesar sa intrati pe email, sa activati contul.

Folositi pentru numele contului, numele cabinetului dvoastra, sau numele dvoastra, daca doriti sa va promovati ca si medic pe acest website: de exemplu: Cabinet Veterinar Cosvet sau Medic veterinar Constantin Fratila etc.

Dupa activarea contului, pe pagina de home a website-ului, veti gasi meniul de creare de pagini, selectati de acolo creare pagina noua, si intrati in mediul online, ca si cabinet veterinar - publicand adresa cabinetului, orele de program, adresa de email, adresa website-ului si sigla acestuia, ca date de profil. Despre activitatea pe care va trebui sa o sustineti pe facebook, despre metodele de interactiune cu proprietarii de animale din orasul dvoastra ce au cont aici, si despre multe altele vom vorbi in numerele urmatoare. Mult succes!