- Detalii
- Marketing
Newslettere - Cele mai bune practici pentru companiile mici
Rezumat:
Nu trebuie sa va disturbe nici suspinele si vaietele din jurul ideii. Conform datelor Exact Target, 42% dintre abonati sunt mai predispusi sa cumpere produsele unei companii dupa ce se inscriu sa le primeasca e-mail-urile. Este, asadar, un pariu cu sanse mari de castig sa continuati sa trimiteti newslettere. In price caz, este important sa folosti bunul simt, un limbaj strategic si practici etice, pentru a imbunatati numarul (re)innoirilor de abonament.
Text exclusiv pentru medici veterinari
Vrei să citești tot articolul pe Veterinarul?
Citește articolul cu :Abonament Revista Business
Autentifică-te... |
---|
|
Abonamentul tău: |
---|
Nu aveți niciun abonament activ |
Citește...
|
Asistență Online EXCLUSIV pentru medicii veterinari
- dupa autentificare pe site -
- Detalii
- Iulian Vieru