Sâmbătă, Aprilie 27, 2024

Exclusiv pentru Medici Veterinari

Advertisingul afacerilor veterinare - Curs 1: Introducere in advertisingul pentru medicii veterinari

  • Nivel: Începător
  • Durată:
Certificat:

Termină toate lecțiile și treci chestionarele cu un scor mediu de 70%

Înscrie-te la acest curs

Acest cursul este prima parte a unei serii de 4 cursuri, grupate in Advertisingul afacerilor veterinare, respectiv:

  1. Introducere in advertisingul pentru medicii veterinari Cod CMVR de acreditare :  EURONL26-2016.
  2. Campanii de advertising pentru medicii si cabinetele veterinare Cod CMVR de acreditare : EURONL25-2016
  3. Promovarea directa pentru medicii si cabinetele veterinare Cod CMVR de acreditare : EURONL24-2016
  4. Internetul in campaniile de advertising Cod CMVR de acreditare : EURONL23-2016 

Toate aceste cursuri sunt realizate in exclusivitate doar pentru cabinetele veterinare. Informatiile si modul de prezentare din curs sunt reflectiile echipei Veterinarul in cei peste 5 ani de la initierea programelor specifice de business pentru cabinetele veterinare colaborate cu experienta practica si teoretica, a fiecarui membru al echipei care si-a adus contributia.

In acest curs abordarea practica a advertisingului specific cabinetelor veterinare este inserata in aproximativ 30-40 de pagini de text grupat in mai multe parti. Cursul are incluse urmatoarele capitole:

1. Info
2. Definiții importante - ce trebuie să înțelegem exact și să ținem minte
3. Moralitatea advertisingului
4. Ce este advertisingul pentru un medic veterinar?
5. Advertisingul - proces complex de comunicare
6. Tipuri de campanii de advertising veterinare
7. Obiectivele campaniei de advertising
8. Ce canale media poate utiliza un medic veterinar
9. Avantajele și dezavantajele canalelor media pentru afacerea veterinara
10. Strategia de advertising pentru afacerea veterinara
11. Planificarea campaniei de advertising - model practic

La finalul cursului veti avea informatiile de baza specifice advertisingului, pe baza carora puteti initiati realizarea propriei campanie de promovare a cabinetului veterinar. Termenii si mecanismele advertisingului sunt exemplificate pentru cabinetele veterinare. Nu este un curs teoretic. Abordarea cursului este una practica si pragmatica tinand cont de realitatile advertisingului actual.

Cursul se finalizeaza cu un test recapitulativ cu intrebari simple, de analiza si fixare a informatiilor prezentate in curs urmat de elibararea diplomei cu punctele necesare pentru CMVR.

PENTRU BUNA SI CORECTA DVS INFORMARE

VA RECOMANDAM SA URMATI TOATE CELE 4 MODULE ALE ADVERTISINGULUI IN AFACERILE VETERINARE