Duminică, Aprilie 28, 2024

Exclusiv pentru Medici Veterinari

Marketingul pentru cabinetele veterinare - curs 1

  • Nivel: Începător
  • Durată:
Certificat:

Termină toate lecțiile și treci chestionarele cu un scor mediu de 70%

Înscrie-te la acest curs

Acest curs este o introducere in marketingul serviciilor veterinare. Informatiile prezentate in curs sunt o sinteza din marketingul serviciilor. Nu sunt o adaptare la medicina veterinara. Sunt realizate dupa ani de studii și analize asupra pietei veterinare, dupa realizarea și aplicarea unor programe specifice. Astfel concluziile adunate de-a lungul timplui sunt sintetizate in acest curs de baza. Parcurgerea acestui curs nu va va transforma intr-un expert de marketing care de a doua zi va dubla profiturile cabinetului. In schimb veti obtine informatii pretioase pentru a intelege cum trebuie sa actionati pentru a schimba ceva in viata afacerii dvs. Incerc sa convertesc marketingul intr-un limbaj cunoscut de medicii veterinari. Cu exemple si studii de caz specifice cabinetelor veterinare, cu exemplificari din experienta proprie. Astfel veti dobandi limbajul si informatiile necesare daca doriti sa continuati studiul marketingului si cautati solutii pentru cresterea profitului in cabinetul dvs. Este un inceput. Vom continua prin dezvoltarea de cursuri de marketing si aplicatii practice care sa va ajute in mod direct afacerea. Dar sa incepem cu inceputul. Acesta este primul pas in descifrarea afacerii dumneavoastra din perspectiva stiintifica.

Pentru a va imagina ce scriu în acest curs va propun un mic exercițiu. Ce înțelegeți dumneavoastră prin valoarea unui serviciu veterinar? Încercați sa răspundeți la acesta întrebare luând o foaie de hârtie și scriind o fraza. Nu pierdeți decât 5 minute împreună cu mine acum. Deci luați o foaie de hârtie și scrieți direct răspunsul Dvs cât mai simplu la întrebarea: „Care este valoarea celui mai important serviciului medical veterinar oferit de mine?" După modelul : "cel mai important serviciu medical veterinar oferit în cabinetul meu este...... 

Acum, după ce ati scris, sa analizam răspunsul prin cei patru factori esențiali ai valorii:

  1. Ceea ce ati scris poate fi considerat de UTILITATE, satisface o nevoie, o trebuinta a cuiva? Puteti sa scrieti pe aceasi foaie dovada exacta a acestei „utilitati“. Nu cum o vedeti dvs ci cum o percepe clientul?
  2. Ceea ce ati scris poate fi inclus intr-o zona de RARITATE? Este ușor de găsit ceea ce oferiți Dvs ? Este facil pentru clienți sa aleagă și de la alții ceea ce oferiți? Puteti sa scrieti cu o mica dovada care este nivelul de raritate?
  3. Ceea ce oferiți este DORIT? acel serviciu provoacă o anumită satisfacție clientului după ce îl primește. Gândiți-vă ca va duceți la coafor și ii prezentați frizerului o anumită coafura. El o face identic ca cea din imagine și constatați ca va prinde extraordinar de bine. Deci ati dorit ceva și ati primit ce ati dorit. Clienții dvs primesc ce și-au dorit? Sunteți convins ca asta și-au dorit? Aveți vreo dovada?
  4. Ceea ce ati scris poate FI PLATIT. Clienții au PUTEREA DE CUMPARARE de a achita în numerar ceea ce ati scris Dvs în răspuns? Dacă da aveți un argument real cum ar fi incazarile zilnice privind acel „ceva“? Va mulțumesc acele încasări? Sunt suficiente și profitabile? 

Acesta este marketingul despre care am scris în acest curs. Sa începem cu inceputul pentru a clarifica la ce este bun marketingul pentru un cabinet veterinar.