Joi, Aprilie 24, 2025

Exclusiv pentru Medici Veterinari

Permanent managerul unei afaceri trebuie să fie ancorat în realitate. Poate părea puțin bizar pentru mulți de ce bursele și cursul valutar reacționează dur la orice derapaj social, politic sau chiar la o bârfă. Investitorul este atent la banii săi, unde sunt plasați, cine îi folosește, cum îi folosește și mai ales ce profit îi aduce acea investiție.

Permanent managerul unei afaceri trebuie să fie ancorat în realitate. Poate părea puțin bizar pentru mulți de ce bursele și cursul valutar reacționează dur la orice derapaj social, politic sau chiar la o bârfă. Investitorul este atent la banii săi, unde sunt plasați, cine îi folosește, cum îi folosește și mai ales ce profit îi aduce acea investiție.

Este în firea lucrurilor ca un manager real să trăiască într-o lume reală unde banii și profitul sunt esența afacerilor și motorul economiei. Medicii veterinari sunt mai puțin abili în a fi manageri. Este dificil pentru orice om care este focusat pe a salva vieți să fie atent și la aspectele economice, fiscale sau financiare ale afacerii, chiar dacă acea afacere este pentru a salva vieți. Este parcă anormal să fii împărțit în două direcții care aparent sunt contrare. Se spune că cei concentrați pe afaceri „nu au mamă, nu au tată” și pentru ei contează doar banii. Este eronat. Această definiție nu mai este valabilă astăzi în mediul de business. Este mult prea complex climatul actual în care un manager trebuie să acționeze încât orice derapaj într-o direcție sau alta este aspru taxată de mediul de afaceri și de clienți. Tehnologia, social-media, internetul au schimbat profund aceste concepții.

Dar până la urmă un medic veterinar de liberă practică are de condus o afacere care trebuie să îi asigure suficient capital pentru toate acțiunile sale, personale sau de afaceri. Din afacerea veterinară a medicului trăiesc și familia sa, dar și angajații săi. De aceea, medicul veterinar trebuie să se preocupe permanent de acest business, să-l țină în viață, să-l facă să prospere și să încaseze bani.

Unul din intrumentele esențiale pentru un manager este antrenamentul de marketing. Medicii veterinari trebuie să depună eforturi substanțiale pentru a fi în același timp și medici și manageri. De aceea noi am „tradus” managementul și marketingul pentru medicii veterinari, pentru a asigura suportul de antrenement necesar pentru cei care admininstrează afaceri veterinare.

Vă invităm să citiți Veterinarul Business, singurul suport de antrenement în marketing și management pentru medicii veterinari români, acum într-un nou format.

 Articole cu același subiect:

Articole similare

Editoriale & Analize

Evoluția ca afacere a unei practici veterinare este extrem de complicată. În majoritatea articolelor noastre de business descriem faptul că afacerea veterinară este una aparte prin faptul că unul...

Marketing

Iată câteva lucruri pe care trebuie să le știi despre preț, din punct de vedere a marketingului veterinar.

Medicale FERMA

Cum își pot îmbunătăți medicii veterinari comunicarea cu fermierii și cum se pot implica mai mult în sănătatea ovinelor ? În ciuda faptului că în România există aproximativ 12 de milioane de ovine...

Editoriale & Analize

Clientul este principala resursă a unui cabinet medical veterinar. Nu este o noutate pentru nimeni. Dar, a avea clienți nu este tot una cu a avea succes în afacerea noastră. Acum poate spuneți că...

Management

Să aruncăm o privire despre cum a evoluat camera de consultații medicale în clinicile veterinare și modul de evoluție al acestor cabinete.

Noutați Medicale GeneraleToate

Noutăți Medicale PETToate

Noutăți Articole Specializate Business


 

Acreditare CMVRO