Luni, Mai 20, 2024

Exclusiv pentru Medici Veterinari

Rezumat:

 

Un blog este un instrument foarte simplu si eficient de comunicare, pe care il poti folosi usor, pentru a mentine website- ul tau mereu actualizat si pentru a face clientii sa urmareasca articolele (posturile, in termeni de ”specialitate”) de pe acesta. Mare parte din cei care folosesc deja aceasta cale de comunicare se refera la blog ca la un jurnal, pe care il actualizeaza cu articole relevante pentru proprietarii de animale din punct de vedere al informatiei impartasite.

Blogurile sunt usor de creat si de intretinut, si atasate website-ului cabinetului, sunt o modalitate gratis de tine legatura cu clientii. Ce legatura are blogul cu social media? Blogurile, exact ca si social media sunt o unealta care atrage trafic pe website-ul tau.

Daca deja te-ai obisnuit sa relationezi cu proprietarii de animale pe facebook, iti va fi usor sa te acomodezi cu blogul. Pentru a reusi mai usor, extinde subiectele conversatiilor pe care le ai cu proprietarii de animale scriind scurte articole educationale. Spune oamenilor despre blogul tau prin intermediul facebook-ului, al twitter-ului, pe pagina ta web si chiar pe flyerele pe care le ai la receptia cabinetului. Astfel, iti vei redirectiona clientii catre acesta, si in cele din urma ii vei aduce la tine la cabinet. Din punct de vedere tehnic, blogul ar trebui sa contina o varietate larga de facilitati sociale, printre care amintim: componenta de comentarii, posibilitatea de abonare la articole (rss-urile), posibilitatea de a partaja continutul direct pe platformele de social media etc. Fiecare cabinet care detine deja un website ar trebui sa aiba pe acesta o sectiune separata de blog, care sa se adreseze in mod direct actualilor si potentialilor clienti ca unor oameni reali.

Blogurile nu sunt facute pentru comunicate de presa ci mai degraba pentru a purta o conversatie deschisa cu cititorii acestuia.

Medicii care nu detin website-uri pot folosi platforme specializate de blog, cum sunt wordpress.org sau blogger.com pentru a deschide o cale de comunicare cu proprietarii de animale. Nu exista nici un fel de reguli care sa trebuiasca respectate la blogging. Poti scrie practic despre orice, atata vreme cat este de interes pentru proprietarii de animale. Desigur, ar trebui sa mentii o linie profesionala si sa scrii folosind o tonalitate care sa reflecte filosofia si valorile cabinetului tau. Poti scrie zilnic, saptamanal sau lunar, in functie de timpul pe care il ai la dispozitie. Nu compune articole lungi, scrie scurt si la obiect, ideal este pana in 600 de cuvinte. Pentru a fi usor de urmarit si retinut, foloseste bulleturile. Pozele merg de minune in orice articol, cititorii apreciind imaginile ca supliment al textului. incepe prin a scrie despre practicile pe care le ai in cabinet, daca nu stii ce subiecte sa abordezi. Fa o planificare a articolelor pe care vrei sa le postezi pe un calendar, ca sa iti fie usor sa te tii de treaba. Daca nu ai foarte mult timp la dispozitie, poti face bloggingul o activitate de grup. Implica medicii de la cabinet in acest proiect si pune-i sa scrie despre diverse subiecte pe care le pregatesti pentru ei. Website-ul tau va castiga trafic, proprietarii de animale vor fi corect infomati iar tu iti vei fideliza clientii existenti si vei castiga astfel altii noi. Veterinarul.ro ofera posibilitatea tututor medicilor veterinari, abonati ai revistei sa realizeze un blog profesional pe website-ul nostru, in mod gratuit.

Detalii despre modul de realizare al blogului si cum puteti deveni posesorul unui blog pe www.veterinarul.ro obtineti daca trimiteti un email pe Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. cu titlul blog sau detalii blog .

Orice articol postat pe www.veterinarul. ro este cotat cu 10 puncte in SNEC.

Mult succes!