Joi, Iulie 03, 2025

Exclusiv pentru Medici Veterinari

Dragii nostri colege si dragele noastre colege, va multumim pentru ca sunteti alaturi de noi si va uram un calduros La multi ani!

Dragii nostri colege si dragele noastre colege, va multumim pentru ca sunteti alaturi de noi si va uram un calduros La multi ani!


Medicii veterinari romani, abonati sau neabonati ai revistelor Veterinarul pot sarbatori astazi ziua nationala a profesiei frumoase din care fac parte cu un curs gratuit, pus la dispozitie de echipa Veterinarul. Cursul Protocoale veterinare pentru clinicile veterinare - discutii si modele este un curs acreditat CMVRO cu 10 puncte SNEC si poate fi urmat online pe website-ul nostru www.cursuri.veterinarul.ro. Pentru inscrierea la curs este suficient sa ne trimiteti un SMS sau un email cu numele dvoastra, adresa de email si un numar de telefon de contact pentru a va putea activa cursul la 0740.763.716 sau pe Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Descriere curs online: 


Unul din ingredientele unei afaceri veterinare de succes sunt protocoale veterinare si implementarea acestora in cabinetele veterinare. Iata de ce am initiat acest curs, pentru a veni in ajutorul practicienilor cu cateva modele care se pot implementa cu succes in orice cabinet veterinar din tara. 
 
Protocoalele seteaza standardele asteptate care trebuie urmate de membrii cabinetului. Personalul cabinetului trebuie sa aiba o anumita forma de procedura formala daca se doreste consecventa in ingrijirea clientului si tratamentul pacientului. Protocoalele trebuie sa fie stabilite, intelese si convenite de catre toti membrii personalului si apoi, cel mai important dintre toate, urmate, daca dorim sa avem vreo speranta in a imbunatati activitatea cabinetului. Ceea ce este important este ca toata lumea stie cum se fac lucrurile si le face in conformitate cu procesul verbal. Protocoalele pot fi simple sau complexe, cursul de fata nu isi propune sa impuna un anumit tip de procedura care sa nu poata fi modificat, ci doar sa ofere un punct de plecare pentru practicienii care doresc sa implementeze astfel de protocoale in cabinetele lor. 
 
Deci, de exemplu, cand cineva vede un catelus pentru prima oara, trebuie sa existe un protocol care sa fie urmat - astfel incat toti clientii sa primeasca acelasi ajutor si informatii si sunt oferite cele mai bune sanse de a se conforma cu sfaturile primite. 
in acelasi mod, atunci cand personalul se confrunta cu boli cronice, trebuie sa urmeze un protocol care sa garanteze ca le-au explicat pe deplin clientului implicatiile bolii, motivele pentru care este nevoie de tratament, implicatiile opririi tratamentului si necesitatea regulata a controalelor de sanatate. Urmarea protocoalelor inseamna ca toate informatiile pe care cabinetul vrea ca toti clientii sa le aiba au fost date, in modul in care cabinetul doreste ca acestea sa fie date. 
Este bine cunoscut faptul ca, in unele cabinete, desi exista astfel de protocoale deja scrise, personalul nu reuseste sa le urmeze, invocand motive cum ar fi:
- Nu este suficient timp. 
- Nu este suficienta incredere in tratament.
- Sistem prea complicat de urmat.
- Trebuie sa isi aminteasca prea multe lucruri care sunt de facut.
- Clientul nu este interesat.
- Clientul nu isi permite tratamentul.
- Rolul personalului nu este de a face bani pentru proprietar.
- Personalul nu este in cabinet pentru “a vinde”.
- Clientul nu va plati pretul. 
 
Rolul managerului este de a contracara aceste obiectii si scuze prin “marketarea” protocolului catre personal, explicand convigator acestuia ca prin urmarea protocolului:
- Adera la cele mai bune practici clinice
- Ofera ce este mai bine pentru sanatatea animalului. 
- Ofera educatie esentiala pentru client.
- Ingrijirea pacientilor si satisfactia clientilor sunt imbunatatite. 
- Clientul primeste o valoare mai buna pentru bani. 
- Personalul va avea o viata mai usoara ca urmare a implementarii protocoalelor.
- Se va evita confuzia si neincrederea clientilor.
- Tratamentul este mai probabil sa functioneze.
- Exista sanse mai mari de a avea un client fidel. 
- Clientul are o sansa mai buna de a intelege tratamentul si de a il respecta. 

Noutați Medicale Generale

Noutăți Medicale PET

Noutăți Articole Specializate Business


 

Acreditare CMVRO