Sâmbătă, Aprilie 27, 2024

Exclusiv pentru Medici Veterinari

freepik.com: close-up-hands-checking-dog-s-mouth
freepik.com: close-up-hands-checking-dog-s-mouth
Rezumat:

Un sondaj realizat de Live Oak Bank pe 700 pe clinici veterinare a arătat că 33% dintre cabinete au raportat că obțin 2,5 până la 4% din veniturile anuale prin serviciile de îngrijire dentară. Nu pare mult, dar la veniturile cabinetelor din SUA este interesant. Mai ales că aceste cifre arată că este loc de o afacere profitabilă. Pentru a ajuta la creșterea veniturilor prin servicii stomatologice, oferind în același timp această îngrijire pacienților care au nevoie dr. Paul Camilo, CVPM, fondatorul Veterinary Consultation Services, LLC, din Fort Lauderdale, Florida  și Caitlin DeWilde, DVM, fondator și CEO al The Social DVM, LLC din St. Louis, Missouri, au susținut o prelegere comună la Veterinary Meeting & Expo din Orlando, Florida, despre strategiile de marketing pentru transmiterea valorii serviciilor stomatologice către clienți. Unele dintre metodele lor sunt prezentate mai jos.

 1. Actualizați-vă definițiile

Simpla schimbare a formulării „curățăm dinți”, serviciu pe care poate îl oferiți poate face clienții mai receptivi. Camilo a subliniat: „Orice ai face, nu folosi [termenul] „curățarea dinților”. Luați în considerare utilizarea unui alt termen în afara „curățării dinților” sau chiar „dentar”. Oamenii se așteaptă ca în cabinetul veterinar definițiile să fie ceva mai sofisticate. Doi termeni pe care îi recomandă Dr. Camilo sunt: Oral ATP (Oral Assessment Treatment and Prevention)... sau COHAT (Comprehensive Oral Health Assessment and Treatment).”

 Deoarece clienții nu sunt de obicei familiarizați cu acești termeni, se poate explica fiecare element al manoperei dentare veterinare, inclusiv planul de evaluare, tratament și prevenire. Clienții pot înțelege atunci de ce aceste servicii sunt de calitate superioară și utile pentru animăluțele lor.

 2. Includeți educația stomatologică în strategia social media

DeWilde le-a spus participanților că planul lunar pe care îl folosește în social media cuprinde în principal educarea clienților. „Aș spune că cel puțin o dată pe lună ar trebui să postezi despre stomatologie pe canalele tale de socializare.” Câteva idei de conținut dentar pe care le-a împărtășit includ:

  • Fotografii înainte și după
  • Pacienți cu produse de îngrijire dentară la domiciliu
  • Videoclipuri instructive (de exemplu, cum să periați dinții unui animal de companie, în ce constă o curățare dentară etc.)
  • Radiografii dentare
  • Conținut partajat (de exemplu, truse de instrumente dentare, recenzii pozitive etc.)

DeWilde a explicat în continuare că multe dintre aceste componente fac parte din practica zilnică a unui cabinet veterinar , cum ar fi radiografii, imaginile înainte și după curățarea dinților. Sunt disponibile aplicații mobile pentru a edita imaginile sau pentru a le combina. În plus, ea a recomandat să nu posteze fotografii prea sângeroase sau înfricoșătoare, deoarece acest lucru poate fi neatrăgător pentru clienți.

3. Creați o pagină specifică stomatologiei

DeWilde a sugerat ca este necesară o secțiune specială ușor accesibilă a website-ului care să cuprindă informații despre stomatologie cum ar fi:

  • Rezervare: simplificați procesul pentru clienții dvs.
  • Îngrijire de la domiciliu: sfaturi stomatologice la domiciliu pentru îngrijire proactivă între vizitele veterinare.
  • Educații: Explicarea importanței sănătății orale pentru sănătatea generală.
  • Așteptări: Mulți clienți nu sunt siguri în ce constă o curățare dentară. Acest lucru îi ajută să înțeleagă și să capete încredere. 

Mult succes în afacerea dumneavoastră!

Referințe:

  1. How does your practice measure up? Live Oak Bank. 2014. Accessed January 17, 2023. 
  2. Camilo P, DeWilde C. How to market & GROW dentistry services. Presented at: Veterinary Meeting & Expo; Orlando, Florida. January 14-18, 2023.