Miercuri, Iunie 25, 2025

Exclusiv pentru Medici Veterinari

Marketingul modern este o provocare. Inteligența artificială a dus marketingul dincolo de ce ne putem imagina. Și totul este la început. Prin acest cursă vă invităm să parcurgem împreună un alt univers. Unde totul devine posibil, dacă avem instrumentele potrivite. Noul curs de marketing este disponibil online și poate fi achiziționat de pe platforma noastră de abonamente. 

Marketingul modern este o provocare. Inteligența artificială a dus marketingul dincolo de ce ne putem imagina. Și totul este la început. Prin acest cursă vă invităm să parcurgem împreună un alt univers. Unde totul devine posibil, dacă avem instrumentele potrivite. Noul curs de marketing este disponibil online și poate fi achiziționat de pe platforma noastră de abonamente. 

 

Din cuprins:

  • Rolul Marketingului în Atragerea și Reținerea Clienților
  • Conceptul de Sală de Așteptare - intro
  • Conceptul de Sală de Așteptare - Pașii necesari
  • Strategia și Țintele strategice
  • O experiență memorabilă
  • Obiectivele strategice
  • Obiectivul 1
  • Obiectivul 2
  • Ce este „valoarea”?
  • Cum evaluăm valorile?
  • Obiectivul 3
  • Acțiunile strategice
  • Angajații = resursă
  • Cultura organizațională
  • Amorsarea clienților
  • Procese de afaceri în cabinet
  • Clienții sunt actorii principali
  • Sala de așteptare ca și resursă
  • Concluzia Strategică
  • Tacticile
  • Pașii de aplicare a conceptului și scenariul

„Unul din primele scopuri ale marketingului este să captezi atenția potențialilor clienți. Toți oamenii sunt clienți potențiali ai unui cabinet veterinar. Poate spuneți că doar cei cu animale de companie sunt clienți interesanți. Dacă încă nu ai copii, ești axat pe muncă și bani astăzi nu garantează nimeni că mâine nu ești cu copii de mână și un Golden Retriever Sau dacă ești afundat în programare, nu devii invidios pe prietenul tău care are o pufoșenie pe birou la videoconferință. Oamenii și animalele domestice au evoluat împreună de milioane de ani. Nu se va schimba nimic în viața noastră actuală și nici în viitorii 100 de ani. Vom avea nevoie de animale pe lângă noi. Din diverse motive. 

Așadar trebuie să captați atenția tuturor oamenilor din zona dumneavoastră de interes, dacă doriți să faceți marketing care să aibă și rezultate. Dar acest model de marketing este costisitor. Necesită foarte multe resurse și timp. Un cabinet mic sau mediu, cum sunt majoritatea celor din România, va reuși cu greu să facă acest tip de marketing. Este cel scris în cărți și reviste. Frumos, motivant și foarte științific pe alocuri. Dar inutil pentru un cabinet în formatul nostru.

Dar universul are grijă și de cei ca noi. Mai mici, dar inventivi și luptători. Există variante de marketing care nu presupun consum de resurse uriașe, timp lung de aplicare și rezultate greoaie. Unul dintre ele este marketingul în sala de recepție."

Achiziționează cursul MARKETING ÎN SALA DE RECEPȚIE/AȘTEPTARE

Detaliile cursului

Noutăți Medicale FermaToate

Noutăți Medicale PETToate

Noutăți Medicale GeneraleToate

 

Acreditare CMVRO