Luni, Aprilie 29, 2024

Exclusiv pentru Medici Veterinari

Rezumat:

 

Pana la aceasta data in zona afacerilor veterinare nu exista servicii dedicate de marketing, management, relatii publice sau promovare. Sunt doar cateva incercari timide si lipsite de experienta. In spatiul virtual doar websiteul www.veterinarul.ro este un instrument de marketing functional. Multi ar fi tentati sa spuna ca este doar un website de stiri si informatii veterinare conex Revistei Veterinarul "Stiinta si Practica". Este total gresit. Nu este doar un website de stiri si informatii veterinare. Chiar Revista Veterinarul "Stiinta si Practica", care este o revista de informare si pregatire a medicilor veterinari utilizeaza acest website ca un instrument de marketing. Websiteul www.veterinarul.ro este un website de marketing, un instrument standard de marketing. De altfel, intreaga platforma veterinarul.ro este unul dintre cele mai moderne concepte si mecanisme de marketing.

De ce www.veterinarul.ro este un astfel de instrument?
 

 

Raspunsul este simplu daca dati o cautare pe Google dupa numele unui editor de pe veterinarul.ro sau dupa alte cuvinte de interes pentru un proprietar de animale. Platforma veterinarul.ro a fost gandita pana acum ca un instrument care permite medicilor veterinari sa il foloseasca pentru a-si face imagine pozitiva pe net. "Da bine" in spatiul virtual sa publici informatii intr-un mediu strict specializat. Un proprietar de animale care citeste despre "dr. X" intr-un spatiu destinat comentariilor si barfelor este putin neincrezator in ceea ce afla de acolo. Daca citeste probleme stiintifice abordate de acelasi medic pe websiteuri specializate, citeste analizele si problemele ridicate de acesta pe forumurile de specialitate, il gaseste implicat in activitati si programe sociale, atunci imaginea pe care si-o face este una pozitiva. Acesta este unul din rolurile acestui website. De a permite medicilor veterinari, ca intr-un cadrul profesional sa isi creioneze un profil stiintific si participativ care sa ii sporeasca imaginea pozitiva din spatiul media informatic.

Pana la urma internetul este un mare suport media. El trebuie sa fie folosit ca atare. Este nevoie de specialisti si experti in comunicare pentru a utiliza eficient acest mare canal de informatii. Acesta este rolul nostru si de aceea www.veterinarul.ro este un intrument de marketing. Avem specialistii, avem experienta si avem expertiza utilizarii informatiilor, toate acestea fiind puse la dispozitia medicilor veterinari. Cu fiecare articol scris si postat pe veterinarul, medicul respectiv isi creste vizibilitatea si isi poate construi o imagine. Si celelalte facilitati ale platformei veterinarul tot in aceasta zona a marketingului stau.

Pentru a fi mai bine intelesi va prezentam mai jos structura www.veterinarul.ro:
- 5% informatii si stiri din domeniul veterinar
- 5% anunturi din domeniu - Sectiunea Anunturi
- 10% promovarea despre si din cabinetele medicale veterinare - Directorul Veterinar
- 10% programe de pregatire (axate in special pe sectiunea marketing, management, relatii publice, etc) - Sectiunea Workshop & Learning
- 15% expertiza independenta despre produse si echipamente din si pentru medicina veterinara (nu ca promovare ci pentru a fi analizate, comparate, evaluate) - Indexul Veterinar
- 15% relatii si conexiuni de afaceri - Sectiunea Afaceri Veterinare
- 20% promovare a medicilor veterinari prin articolele realizate de ei, favorizarea aparitiei si sutinerea expertilor veterinari pe anumite segmente medicale
- 20% INSTRUMENTE DE MARKETING DEDICAT - din noiembrie 2011

 

Care sunt acest instrumente dedicate de marketing?
 

Deocamdata din noiembrie 2011 sunt functionale primele doua mari instrumente:
- platforma de E-Mail Marketing.
- platforma de Management
- platforma de Relatii Publice

 

Prima Platforma lansata este cea de E-Mail Marketing

Este un program complex care are doua componente: o pagina web de lansare a campaniilor de e-mail marketing si o sectiune administrativa. Modul de functionare si principiile sunt extrem de simple. Aveti la dispozitie un formular de inregistrare a tuturor clientilor din cadrul cabinetului dvs. formular pe care puteti sa il descarcati de pe website. Acesta este doar o propunere de formular. Dumneavoastra puteti sa creati propriul formular, cu propriile inregistrari in format tiparit sau format electronic. Daca folositi un program electronic va recomandam ca periodic sa tipariti informatiile din acesta deoarece tehnica poate ceda. Se gasesc si acum documente scrie de peste 3000 de ani asa ca, parca e mai bine sa fie si in format tiparit.

Din aceste inregistrari nu trebuie sa lipseasca adresa de email a clientilor dvs. Cu aceste adrese de email puteti sa va faceti pe pagina web de campanii de mail marketing o lista cu beneficiarii de newsletter. Acestia sunt numai a dvs si nimeni nu va avea acces la aceste adrese. Puteti utiliza unul dintre cele 20 de modele sablon de scrisori electronice pe care puteti sa le trimiteti. Alegeti un sablon, scrieti ce informatii doriti dvs si lansati campania de marketing. Daca aveti o pagina web puteti sa faceti legatura intre aceste articole din email si pagina dvs web. Daca aveti probleme cu ce informatii sa transmiteti puteti sa va inspirati din articolele propuse de noi sau de colegi . Puteti scrie despre bolile de sezon, despre recomandarile dvs in perioada la care faceti referire, puteti sa anuntati promotiile din cabinet, puteti pur si simplu sa le transmiteti programul dvs in vacanta si unde sa apeleze in caz de urgente. Exemple de articole putem insirui pe zeci de pagini. Tine doar de imaginatia si experienta fiecaruia, care de altfel, se va dezvolta pe masura ce veti utiliza serviciul.

Dupa ce ati trimis emailul, puteti sa verificati cine l-a citit, ce a citit, pe ce titluri a dat click si de ce capitole este interesat. Cu alte cuvinte, puteti sa vedeti comportamentul clientilor dvs. si sa va adaptati politicile comerciale si de relatii publice functie de aceste preferinte. Aveti la dispozitie un program util de monitorizare al campaniei si al eficientei acesteia. Puteti astfel sa va creati si sa aplicati unul dintre cele mai puternice instrumente de marketing si anume - mail marketing. Este simplu si foarte eficient. Avantajele sunt nenumarate si le vom explica pe masura ce vom avansa in subiect si dvs veti utiliza serviciul. Nu veti avea pe newsletter nici o alta informatie decat cea pe care o atasati dumneavoastra. Va fi un email cu adevarat profesional, cu o calitate grafica de exceptie si care poate cuprinde informatii utile clientilor dvs.

Despre celelalte doua platforme vom discuta in preajma lansarii lor.

Cu alte cuvinte daca sunteti medic veterinar si doar cititi ce este scris pe websiteul www.veterinarul.ro nu faceti decat sa utilizati maxim 10% din potentialul platformei care va sta la dispozitie integral. Deci pierdeti 90% din acest minunat instrument.

Succes

Testeaza Aici