Marți, Iunie 03, 2025

Exclusiv pentru Medici Veterinari

Succesul avut in 2010 cu proiectul "Ambulante pentru Veterinari" a motivat PMVPR ca in 2011 sa propuna tuturor medicilor veterinari cel mai amplu proiect de dotare a medicinii veterinare.

Succesul avut in 2010 cu proiectul "Ambulante pentru Veterinari" a motivat PMVPR ca in 2011 sa propuna tuturor medicilor veterinari cel mai amplu proiect de dotare a medicinii veterinare.

Cu o contributie initiala de 200 de euro orice medic veterinar din Romania, membru al PMVPR, va putea sa realizeze unul din cele trei module de proiect necesar modernizarii propriei afaceri. Costul final al consultantei va fi zero, iar prin ingeniozitatea consultantului si ofertele propuse de partenerii programului costurile de realizare si implementare vor fi de nerefuzat. Toate aceste aspecte le veti putea afla doar daca sunteti membru al PMVPR si va inscrieti oficial pentru a realiza unui proiect. Aceasta nu presupune nici un cost. Veti fi indrumat pas cu pas in tot demersul dvs. Daca veti dori in final sa aplicati un proiect atunci va fi necesara incheierea unui contract cu consultantul contractant al PMVPR si vor fi demarate in cel mai scurt timp demersurile pentru aplicarea proiectului.

Atentie, programul se adreseaza atat cabinetelor de animale mari cat si celor de animale mici. Contactati-ne si va vom explica in detaliu.

Vor fi afisate public doar informatiile minime necesare pentru a va creiona o idee despre propunerea PMVPR.  Aceasta atitudine a PMVPR este justificata de faptul ca in 2010 mai multe firme de pseudo-consultanta au preluat proiectul de pe website-ul PMVPR si l-au folosit pentru a pacali medici veterinari care doreau sa se doteze. Aceste firme au incasat bani seriosi pentru realizarea proiectului, care in fapt a fost doar copiat, dar fara o consultanta potrivita, acele proiecte nu au fost aprobate. Astfel, medicii veterinari au fost complet bulversati de aceasta atitudine comerciala. PMVPR se delimiteaza categoric de astfel de firme, care au astfel de practici. Mentionam ca, pana la aceasta data toate proiectele realizate legal sub egida PMVPR au fost aprobate, aceasta garantand seriozitatea si calitatea consultantilor si a proiectelor propuse.

Va asteptam alaturi de noi pentru a beneficia de avantajele oferite de Programele Uniunii Europene de finantare.

 

Succes,
dr. Bogdan Novenschi
Presedinte PMVPR

Pasii necesari pentru accesarea Programului:

1. Membru PMVPR cu Vetcard Business.
2. Completare Cerere inscriere in Program dupa care veti primi un user si o parola care va va permite sa realizati aplicatia personala online. Astfel, veti putea sa schimbati informatii online cu consultantul dvs.
3. Aducerea documentelor necesare intocmirii proiectului, conform Ghidului Masurii 312.
4. Semnarea contractului cu firma de consultanta si achitarea avansului.
5. Semnarea si depunerea proiectelor.
6. Verificare si avizare proiecte de catre FEADR.
7. Clasificare proiecte.
8. Semnare contracte de finantare cu FEADR.
9. Contractare banca finantatoare si obtinere credit.
10. Efectuare plata furnizori.
11. Receptia Ambulantei/Cabinetului/Dotarii.
12. Decontare 70% din total valoare eligibila.

 

In paralel cu redactarea si depunerea dosarelor, se va intocmi si doarul de evaluare pentru fiecare Beneficiar, care va fi inaintat Bancilor, pentru a fi analizat si a se comunica din timp Beneficiarului conditiile de finantare, in functie de istoricul financiar al firmei.Pentru finantarea Proiectului sunt urmatoarele variante:

  • Finantarea integrala de catre Beneficar, din surse proprii, si recuperarea de catre acesta a cuantumului de 70% din valoarea totala eligibila
  • Contractarea unui credit bancar pentru toata suma, cu depunerea in avans a cuantumului de 30% ce revine in sarcina Beneficiarului, precum si constituirea garantiilor in conditiile Bancii, pentru cei 70% din Proiect
  • Contractarea unui credit bancar pentru toata suma, inclusiv pentru cei 30 % care revine in sarcina Beneficiarului, urmand ca acesta sa ramana in credit la Banca, pe o perioada determinata in functie de conditiile Bancii, cu suma ramasa dupa restituirea de catre FEADR, a cuantumului de 70 % din total valoare proiect.

Pentru Beneficiarii care nu isi pot acoperi cu garantii suma imprumutata, se poate accesa Fondul de Garantare pentru IMM-uri, care va gaja imprumutul la Banca  Creditoare.

 


LISTA ACTE NECESARE PROIECT: SE VA ALEGE UNA DINTRE CELE DE MAI JOS

 


A. LISTA ACTE PENTRU CABINETE MEDICALE VETERINARE INDIVIDUALE EXISTENTE

Observatie: aceasta forma de organizare este cea pe care NU O RECOMANDAM daca CMVIul este infiintat inainte de  2010 si a avut activitate in 2010.

Acte necesare pentru 312:


1. declaratia de venituri pentru anul 2010 din care sa rezulte ca exista profit
2. document de proprietate/comodat/inchiriere etc asupra unui spatiu ce va fi utilizat pentru implementarea proiectului. Acesta trebuie sa fie in mediul rural, incheiat/autentificat  la notar si trebuie sa fie pe o duratat de 11 ani. Daca spatiul este in baza unui contract de concesiune este necesara obtinerea unei aderinte de la proprietar care sa ateste ca cel care a luat spatiul in concesiune a respectat contractul, este cu plata la zi a redeventelor, a respectat programul de investitii si ca pentru acel imobil nu exista pe rol o cerere/proces  de retrocedare sau un alt litigiu
3. adeverinta de la AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI de pe raza careia se afla solicitantul. Se obtine pe baza unei cereri depuse la registratura APM. Atentie: la completarea cererii trebuie sa se specifice clar titlul proiectului si faptul ca se va depune spre finantare in cadrul programului FEADR
4. adeverinta de la banca cu datele contului deschis la dispozitia proiectului. Adeverinta trebui sa contina: denumirea si adresa bancii emitente, codul IBAN al contului, si specificatia ca acest cont este destinat derularii unui proiect FEADR
5. certificat de atestare fiscala de la Bugetul de Stat. Se obtine de la ANAF (de acolo de unde se depun declaratiile pe venit). Acest certificat trebuie sa dovedeasca lipsa datoriilor.
6. certificat de atestare fiscala de la primaria unde detineti spatiul in mediu rural. Acest certificat trebuie sa dovedeasca lipsa datoriilor. ATENTIE: daca aveti deschise mai multe punte de lucru, trebuie avut certificat de la fiecare punct de lucru deschis
7. notificare de la DSVSA pentru proiect. Se obtine completand cererea (modelul 1) si depunand-o la DSVSA-ul de care apartineti.
8. adeverinta de la DSP. Se obtine completand cererea (modelul 2) si depunand-o la DSP-ul de care apartineti.
9. copie certificat TVA (daca este cazul)
10. copie dupa diploma de studii care sa reflecte studii in domeniul: sanitar veterinar, marketing, management sau in domeniul in care se face proiectul
11. certificat inregistrare in Registrul unic al Cabinetelor veterinare
12. autorizatia sanitara existenta pentru activitatea existenta. Nu trebuie sa fie mai veche de 10 luni
13. nota constatare mediu, pentru activitatea existenta. Nu trebuie sa fie mai veche de 10 luni.
14. numarul de angajati noi pe care se intentioneaza a-i angaja
15. extras de cont sau scrisoare de confort bancara pentru 30% din valoarea proiectului

TERMENE DE RESPECTAT:

  1. pentru actele de la punctele 1, 2, 9, 10, 11, 12, 13 si 14 termenul de predare este de 30 aprilie 2011
  2. pentru punctele 4, 5, 6 termenul este de 10 mai 2011
  3. pentru punctul 15 termenul este de 20 mai 2011
  4. pentru restul actelor termenul este de 12 mai 2011


B. LISTA ACTE PENTRU SOCIETATI EXISTENTE  SAU SOCIETATI NOU INFIINTATE (activitatea se desfasoara pe un SRL)

Observatie: RECOMANDAM SOCIETATI NOU INFIINTATE

Acte necesare pentru 312:


1.bilantul pentru anul 2010 insotit de anexe si dovada depunerii la ONRC sau declaratie privind lipsa de activitate (nu se aplica la societati nou infiintate)
2. document de proprietate/comodat/inchiriere etc asupra unui spatiu ce va fi utilizat pentru implementarea proiectului. Acesta trebuie sa fie in mediul rural, incheiat/autentificat  la notar si trebuie sa fie pe o durata de 11 ani. Daca spatiul este in baza unui contract de concesiune este necesara obtinerea unei aderinte de la proprietar care sa ateste ca cel care a luat spatiul in concesiune a respectat contractul, este cu plata la zi a redeventelor, a respectat programul de investitii si ca pentru acel imobil nu exista pe rol o cerere/proces  de retrocedare sau un alt litigiu
3. adeverinta de la AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI de pe raza careia se afla solicitantul. Se obtine pe baza unei cereri depuse la registratura APM. Atentie: la completarea cererii trebuie sa se specifice clar titlul proiectului si faptul ca se va depune spre finantare in cadrul programului FEADR
4. adeverinta de la banca cu datele contului deschis la dispozitia proiectului. Adeverinta trebui sa contina: denumirea si adresa bancii emitente, codul IBAN al contului si specificatia ca acest cont este destinat derularii unui proiect FEADR
5. certificat de atestare fiscala de la Bugetul de Stat. Se obtine de la ANAF (de acolo de unde se depun declaratiile pe venit). Acest certificat trebuie sa dovedeasca lipsa datoriilor.
6. certificat de atestare fiscala de la primaria unde detineti spatiul in mediu rural. Acest certificat trebuie sa dovedeasca lipsa datoriilor. ATENTIE: daca aveti deschise mai multe punte de lucru, trebuie avut certificat de la fiecare punct de lucru deschis
7. notificare de la DSVSA pentru proiect. Se obtine completand cererea (modelul 1) si depunand-o la DSVSA-ul de care apartineti.
8. adeverinta de la DSP. Se obtine completand cererea (modelul 2) si depunand-o la DSP-ul de care apartineti.
9. copie certificat TVA
10. copie CUI
11. certificat constatator in forma lunga eliberat de ONRC
12. copie dupa diploma de studii care sa reflecte studii in domeniul: sanitar-veterinar, marketing, management sau in domeniul in care se face proiectul
13. certificat inregistrare in Registrul unic al Cabinetelor veterinare
14. autorizatia sanitara existenta pentru activitatea existenta. Nu trebuie sa fie mai veche de 10 luni - doar daca a avut activitate pana in prezent (nu se aplica la societati nou infiintate)
15. nota constatare mediu, pentru activitatea existenta. Nu trebuie sa fie mai veche de 10 luni - doar daca a avut activitate pana in prezent - (nu se aplica la societati nou infiintate)
16. numarul de angajati noi pe care se intentioneaza a-i angaja

TERMENE DE RESPECTAT:

  1. pentru actele de la punctele 1, 2, 9, 10, 11, 12, 13, 14 si 15 termenul de predare este de 30 aprilie 2011
  2. pentru punctele 4, 5, 6 termenul este de 10 mai 2011
  3. pentru punctul 15 termenul este de 20 mai 2011
  4. pentru restul actelor termenul este de 12 mai 2011

 

Link: Pagina APDRP

 

 Doresc sa ma inscriu in proiect

Noutați Medicale Generale

Noutăți Medicale PET

Noutăți Articole Specializate Business


 

Acreditare CMVRO