Luni, Aprilie 29, 2024

Exclusiv pentru Medici Veterinari

Rezumat:

Cainii australieni au acum la ce sa se uite, caci NestlîÉ a lansat primul spot publicitar cu sunete inalte destinate special urechilor lor. Spotul de 23 de secunde pentru brand-ul de mancare pentru caini Beneful contine chitaituri si suieraturi, alaturi de un scheunat pe tonuri inalte care este abia audibil de urechea umana., informeaza takepart.com.

"Am vrut sa cream un spot pe care prietenii nostri cu patru picioare sa-l poata asculta si privi, dar care, in acelasi timp, sa permita o experienta comuna, a stapanului si a cainelui╬ôç, a declarat Anna Rabanus de la NestlîÉ Purina, intr-un comunicat de presa.

Aceasta reclama apare ca o continuare a unui efort similar de a apela la simtul olfactiv al cainilor. In Germania, compania a raspandit afise care emiteau mirosul hranei pentru caini marca Beneful, in speranta ca animalele isi vor trage stapanii spre afis, iar acestia vor sti ce trebuie facut in continuare.

Nu se stie daca apelul direct la subiectii nonumani va fi benefic pentru NestlîÉ. Pe de o parte, conform teoriilor traditionale privind economia unei piete libere, producatorii isi directioneaza prezentarile catre agentii rationali care platesc pentru bunuri si servicii. Cainii, desi pot fi foarte rationali, nu au putere de cumparare si pot sa-si manifeste alegerile prin intermediul unui proxy, adica batandu-si stapanii la cap.

Pe de alta parte, acelasi lucru este valabil si in cazul copiilor, iar producatorii nu au nicio retinere sa creeze produse special pentru ei, care-i vizeaza direct prin promovare.

Dar reclama pentru caini? Ei bine, daca aveti unul, aduceti-l la calculator si, daca da din coada si-si ridica urechile, una din variantele de mai jos este posibila:

a) ii place marketingportal.ro;
b) stie germana foarte bine;
c) ii e foame.