Miercuri, Iunie 11, 2025

Exclusiv pentru Medici Veterinari

Asociatia Spitalelor pentru Animale din America (AAHA) a prezentat intr-un studiu recent ca economia generala nu este o scuza pentru neperformanta spitalelor veterinare, studiu prezentat intr-o conferinta in luna martie in Phoenix, USA.

Asociatia Spitalelor pentru Animale din America (AAHA) a prezentat intr-un studiu recent ca economia generala nu este o scuza pentru neperformanta spitalelor veterinare, studiu prezentat intr-o conferinta in luna martie in Phoenix, USA.

Datele studiului au fost coletate de AAHA (American Animal Hospital Association) impreuna cu laboratoarele IDEXX in spitale care au prezentat o evolutie financiara crescatoare in anii trecuti cu cel putin 10% comparativ cu spitale care au inregistrat pierderi. Studiul a aratat ca cel mai important factor, care a facut diferenta intre aceste tipuri de spitale a fost accentul pus pe relatiile de durata cu "clientul". "In general, spitalele din acest studiu, care s-au axat pe construirea de relatii puternice cu clientii au fost de doua ori mai susceptibile de a fi "castigatoare" decat cele care se afla in zona descrescatoare", spune managerul de comunicare, Kate Spencer intr-un comunicat de AAHA.

In general, datele au aratat o crestere medie de 5,6 la suta in veniturile spitalelor in perioada 2011 - 2012, la aproximativ 25 la suta dintre spitale obtinandu-se o crestere cu 10% an de an an in ciuda recesiunii economice. AAHA a subliniat cinci factori pe care organizatia considera a fi critice pentru crestere:

• concentrarea pe clienti

• axare pe ingrijirirea preventiva

• folosirea tehnologiei pentru a realiza progamele de ingrijire preventiva

• stabilirea unor obiective clare si masurarea gradului de indeplinire si monitorizarea permanenta a evolutiei afacerii

• programe de comunicare coerente si cresterea valorii standardelor cabinetului.

"Este clar din aceste date ca principala cheie pentru crestere este concentrarea pe consolidarea relatiilor cu clientii", spune Michael Cavanaugh, DVM, DABVP, directorul executiv al AAHA. "De ani de zile, AAHA s-a concentrat pe importanta de a muta "concentrarea practicii pe actul veterinar" catre "concentrarea practicii pe client". Aceeste date arata ca o abordare in care clientul este in centrul afacerii veterinare este cheia succesului unui cabinet.

Prin studiu, atat cei a caror profituri au crescut, cat si cei care la care au scazut au fost rugati sa raspunda la un set de intrebari. "Din topul respondentilor castigatori raspunsurile s-au axat pe importanta acordata clientilor lor, constructia reputatiei lor in ochii clientilor si comunicarea cu clientii" a prezentat AAHA. "Afacerile care au crescut au demonstrat o crestere indiferent daca economia locala a fost sau nu puternica". In partea cealalta, cabinetele s-au axat doar pe serviciile medicale si actul medical.

Un alt factor de castig sunt asigurarea cadrului pentru realizarea masurilor de prevenire. Cei cu crestere economica s-au ocupat in principal de educatia clientilor, de a trimite informari periodice cu programe de prevenire recomandate, au avut discutii laborioase cu clientii, de tip educational, vorbind pe limba clientului pentru a explica imortanta masurilor de prevenire si costul scazul al acestora comparativ cu masurile de tratament, trimiterea si gestionarea corecta a fiselor de examinare, tratament si prevenire. Studiile au aratat ca doar 5% dintre vizitele de ingrijire preventiva sunt inregistrate in documentele medicale ale cabinetelor.

Ca o concluzie, AAHA sugereaza ca este mai usor pentru cabinetele medicale sa se concentreze asupra a ceea ce se poate controla de catre echipa de veterinari, adica relatia cu clientii, in loc sa incerce un control al proceselor economice."Aceste cercetari au un sens, acela ca, clientul ia decizia de a aduce animalul de companie la medic si tot el trebuie sa plateasca factura si sa respecte recomandarile" spune Michael Cavanaugh. " Ceea ce este cel mai important pentru cresterea economica in cabinet este abilitatea de a comunicare a echipei veterinare, valoarea serviciilor in limba pe care clientul o poate intelege".

Noutați Medicale Generale

Noutăți Medicale PET

Noutăți Articole Specializate Business


 

Acreditare CMVRO