Sâmbătă, Decembrie 07, 2024

Exclusiv pentru Medici Veterinari

Rezumat:

Necesitatea clienților pentru o practică veterinară este evidentă. Aceștia sunt principala sursă de venit a afacerii și o componentă vitală a existenței și prosperității sale pe termen lung, însă atragerea constantă de clienți noi este un obiectiv greu de realizat. Mediul de afaceri actual, inclusiv în domeniul veterinar, este unul concurențial. Marea majoritate a afacerilor concurente oferă servicii similare sau chiar identice, iar proprietarii de animale de companie, ca orice alt consumator, vor schimba furnizorii de servicii în căutarea unei calități mai ridicate a serviciilor și a obținerii unei valori mai bune, (Brown, 2018) de aceea loialitatea clienților este extrem de valoroasă.

Bianca Hrib
07.Dec.2024

Text exclusiv pentru medici veterinari abonați


 

Vrei să citești articolul pe Veterinarul?

Crează un cont de medic veterinar GRATUIT sau abonează-te

 

 

Citește articolul cu: Abonament Revista Business

Abonamentul tău:
 

Nu aveți niciun abonament activ

 

 Citește...

Asistență Online EXCLUSIV pentru medicii veterinari
- dupa autentificare pe site -


 

Noutăți Medicale FermaToate

Noutăți Medicale PETToate

Noutăți Medicale GeneraleToate

 

Acreditare CMVRO