
- Detalii
- Noutăți Medicale
Comoditatea digitală are un impact major asupra fidelizării clienților, arată o nouă cercetare
Raportul de cercetare Pet Parent 2025, realizat de PetDesk și London Research, subliniază o cerere în creștere pentru conveniența digitală în îngrijirea veterinară. Studiul arată că 31% dintre proprietarii de animale iau în considerare schimbarea clinicii veterinare în următorul an, procentul ajungând la 40% în rândul clienților tineri.
Raportul de cercetare Pet Parent 2025, realizat de PetDesk și London Research, subliniază o cerere în creștere pentru conveniența digitală în îngrijirea veterinară. Studiul arată că 31% dintre proprietarii de animale iau în considerare schimbarea clinicii veterinare în următorul an, procentul ajungând la 40% în rândul clienților tineri.
Studiul, realizat pe un eșantion de 1.000 de proprietari de animale de companie din America de Nord, dezvăluie o discrepanță între așteptările clienților și instrumentele digitale disponibile, 57% dintre aceștia raportând dificultăți în realizarea programărilor, iar 42% spunând că nu primesc remindere pentru îngrijirea esențială a animalului. Aproape 80% dintre proprietarii de animale consideră important să poată programa întâlniri oricând, pe orice dispozitiv, preferând comunicarea prin mesaje text sau chat online cu clinicile lor veterinare.
În contextul în care cheltuielile pentru animale de companie au scăzut cu 4% în 2024 și concurența este în creștere, raportul subliniază că adoptarea soluțiilor digitale, cum ar fi reminderele automate, comunicarea prin mesaje text și programarea online, este esențială pentru retenția clienților și succesul clinicii.
Concluzii cheie ale raportului:
- 57% dintre proprietarii de animale au întâmpinat dificultăți în realizarea programărilor la clinica veterinară
- 42% dintre respondenți spun că nu primesc remindere pentru programări sau vaccinuri, iar 87% dintre aceștia consideră că acest aspect este important în serviciile oferite
- 78% dintre respondenți consideră important să poată programa întâlniri oricând, pe orice dispozitiv
- 31% dintre proprietarii de animale sunt predispuși să schimbe clinica veterinară, procentul ajungând la 40% în rândul tinerilor
Ce consideră important proprietarii de animale atunci când interacționează cu clinica veterinară:
- 87% - să primească remindere utile pentru programări și vaccinuri
- 83% - accesul ușor la sau partajarea istoricului medical al animalului
- 78% - posibilitatea de a programa întâlniri oricând, de pe orice dispozitiv
- 77% - comunicarea prin mesaje text sau chat online
Sursa: veterinarypracticenews.com
Articole cu același subiect:
- Detalii
- Bianca Hrib
Noutați Medicale Generale
-
Ce trebuie și ce nu trebuie să puneți în sau pe o rană
- Monica Nita
Obiectivul principal al curățării plăgiloreste de a îndepărta țesutul necrotic și alte fragmente de...
-
Îngrijirea adaptată culturii: îmbunătățirea încrederii în medicina veterinară
- Echipa Veterinarul.Ro
Un nou articol publicat de Sohaila Jafarian în Clinical Veterinary Small Medicine evidențiază...
-
Recunoașterea efectului placebo în medicina veterinară
- Echipa Veterinarul.Ro
Atunci când un câine participant la un studiu clinic privind un supliment pentru sănătatea...
Noutăți Medicale PET
-
Particularități de anatomie și fiziologie dentară la iepurele european
- Echipa Veterinarul.Ro
Iepurele (Oryctolagus cuniculus) este un adevărat ierbivor. Dieta naturală a iepurelui constă în...
-
Aspecte histopatologice în fibrosarcom
- Iulia Milin
Fibrosarcomul face parte din categoria tumorilor cavității bucale. Este o tumoare canceroasă derivată...
-
Extracția dentiției temporare la câine
- Echipa Veterinarul.Ro
Majoritatea animalelor domestice prezintă două seturi de dentiție și anume dentiția temporară...
Noutăți Articole Specializate Business
Cele trei pălării ale patronului veterinar de succes: manager, lider, coach
- Madalina Toma
Recurența - cuvântul secret
- Madalina Toma
Leadership în medicina veterinară - adaptare, inovație și stiluri de conducere eficientă
- Madalina Toma
Vânzarea cabinetelor veterinare - O tendință în creștere către lanțuri și multinaționalei
- Madalina Toma