Miercuri, Iunie 25, 2025

Exclusiv pentru Medici Veterinari

Raportul de cercetare Pet Parent 2025, realizat de PetDesk și London Research, subliniază o cerere în creștere pentru conveniența digitală în îngrijirea veterinară. Studiul arată că 31% dintre proprietarii de animale iau în considerare schimbarea clinicii veterinare în următorul an, procentul ajungând la 40% în rândul clienților tineri.

Raportul de cercetare Pet Parent 2025, realizat de PetDesk și London Research, subliniază o cerere în creștere pentru conveniența digitală în îngrijirea veterinară. Studiul arată că 31% dintre proprietarii de animale iau în considerare schimbarea clinicii veterinare în următorul an, procentul ajungând la 40% în rândul clienților tineri.

Studiul, realizat pe un eșantion de 1.000 de proprietari de animale de companie din America de Nord, dezvăluie o discrepanță între așteptările clienților și instrumentele digitale disponibile, 57% dintre aceștia raportând dificultăți în realizarea programărilor, iar 42% spunând că nu primesc remindere pentru îngrijirea esențială a animalului. Aproape 80% dintre proprietarii de animale consideră important să poată programa întâlniri oricând, pe orice dispozitiv, preferând comunicarea prin mesaje text sau chat online cu clinicile lor veterinare.

În contextul în care cheltuielile pentru animale de companie au scăzut cu 4% în 2024 și concurența este în creștere, raportul subliniază că adoptarea soluțiilor digitale, cum ar fi reminderele automate, comunicarea prin mesaje text și programarea online, este esențială pentru retenția clienților și succesul clinicii.

Concluzii cheie ale raportului:

  • 57% dintre proprietarii de animale au întâmpinat dificultăți în realizarea programărilor la clinica veterinară
  • 42% dintre respondenți spun că nu primesc remindere pentru programări sau vaccinuri, iar 87% dintre aceștia consideră că acest aspect este important în serviciile oferite
  • 78% dintre respondenți consideră important să poată programa întâlniri oricând, pe orice dispozitiv
  • 31% dintre proprietarii de animale sunt predispuși să schimbe clinica veterinară, procentul ajungând la 40% în rândul tinerilor

Ce consideră important proprietarii de animale atunci când interacționează cu clinica veterinară:

  • 87% - să primească remindere utile pentru programări și vaccinuri
  • 83% - accesul ușor la sau partajarea istoricului medical al animalului
  • 78% - posibilitatea de a programa întâlniri oricând, de pe orice dispozitiv
  • 77% - comunicarea prin mesaje text sau chat online

Sursa: veterinarypracticenews.com

 Articole cu același subiect:

Articole similare

Medicale FERMA

Articolul prezintă afecțiuni dermatologice întâlnite la porcine , precum: Aplasia Cutis și Dermatosis Vegetans .

Noutăți Medicale

Bimeda a anuntat aparitia antibioticului macrolitic cu utilizare pentru gaini, curcani, porci si albine. Aceasta aparitie pe piata creste orizontul unei game largi de substante solubile in apa, cea...

Medicale FERMA

Streptococcus suis poate fi endemic în unele efective, fără a provoca o boală clinică ușor de recunoscut. Muștele pot transporta microorganismul cel puțin 5 zile și pot contamina hrana pentru cel...

Articole medicale Generale

Monitorizati cu atentie functia respiratorie, deoarece pot aparea cu usurinta obstructii respiratorii, inainte ca pacientul sa isi recapete cunostinta. In cazul pasarilor si reptilelor , o...

Noutăți Medicale

Porcul spinos Maizey de la Grădina Zoologică din San Diego a devenit prima femelă căreia i s-a efectuat o operație de cezariană în America de Nord, după ce au apărut complicații în timpul travaliului.

Noutați Medicale Generale

Noutăți Medicale PET

Noutăți Articole Specializate Business


 

Acreditare CMVRO