Miercuri, Iunie 04, 2025

Exclusiv pentru Medici Veterinari

Al doilea pas înseamna un salt in a folosi inteligent resurse minime sau mai bine spus mai multi cu mai putini bani si cu multa tehnologie. Am lucrat timp de jumatate de an sa creem un instrument complet, dinamic si eficient. Am reusit cu multa inteligenta sa utilizam tehnologia pentru medicina veterinara. Rolul tehnlogiei este de a obtine maximum de efect cu minimul de efort. In cazul nostru efortul era reprezentat de resurse.

Al doilea pas înseamna un salt in a folosi inteligent resurse minime sau mai bine spus mai multi cu mai putini bani si cu multa tehnologie. Am lucrat timp de jumatate de an sa creem un instrument complet, dinamic si eficient. Am reusit cu multa inteligenta sa utilizam tehnologia pentru medicina veterinara. Rolul tehnlogiei este de a obtine maximum de efect cu minimul de efort. In cazul nostru efortul era reprezentat de resurse.

Recunoastem ca nu detinem monopolul unor resurse nelimitate umane sau financiare. De la inceput am fost cumpatati si modesti in ceea ce priveste aspectele financiare, din cauza ca am inteles si stim ca sistemul, cu toate aprentele, o duce rau si asta nu din cauza crizei.

Timp de 2 ani am facut studii de marketing laborioase asupra intregului sistem sanitar veterinar. Studii pe care vom incepe sa la publicam din acest an pentru a vedea cu toti ce merge si ce nu merge, pentru a ne feri de minciuni si manipulari insipide si inodore. Realitatea trebuie privita voiniceste in fata, acceptata si trebuie schimbata. Pas cu pas ca de aceea traim si nu doar existam. Fiind doar oameni, cu slabiciuni de altfel, nu vom putea face aceasta decat utilizand tehnologia.

Ce au aratat aceste studii?

Au aratat un singur lucru. Nu exista mecanisme clare si eficiente, sau daca exista ele nu sunt utilizate din diverse motive. Lipsa de timp, bani, resurse, lipsa de curaj si multe altele. Mai este si accesul la ele. Medicii veterinari sunt la inceputuri cu tehnologia. Sunt putine cabinete care au sisteme informatice de gestionare a clientilor. Si mai putine sunt cele care au sisteme complexe si bazate pe proceduri de lucru de interactiune cu clientii iar despre sisteme de interactiune online inca nu este vorba in Romania. Nici firmele mari de medicamente nu au un sistem bine pus la punct de interactiune cu medicii, de comunicare si prezentare a produselor. Astfel produse exceptionale nu sunt utilizate de medici doar din lipsa de expertiza in utilizare si convingerile privind utilitatea si eficienta. Este un gol in comunicare. Intre furnizorii de servicii si produse si clientii lor. Mai exista unele canale ciudate de transmitere a informatiei, care se doresc a umple acest gol si care se lauda cu rezultate nemaivazute si nemaiintalnite dar fara nici o dovada, dar nu vrem sa fim rautaciosi. Cert este ca informatia nu ajunge acolo unde trebuie, adica la clienti. Chiar daca clientii sunt medici veterinari pentru firmele de produse si servicii sau la proprietari de animale daca sunt clientii veterinarilor.

Care este cauza reala a vidului de informatie?

Poate spuneti ca fabulam. Nu, nu fabulam, Chiar exista un vid de informatie cu toate ca piata abunda de informatii. Este un paradox, dar asa se intimpla cand unul cere pere si vanzatorul se forteaza sa ii vanda umbrele. Rimeaza dar una nu tine de foame si celalata nu tine de ploaie. Asa se face ca proprietarii vin cu lectia invatata de pe internet sau de la prieteni si incept sa puna intrebari mai mult decat incomode. Aste este. Tehnologia evolueaza si medicul veterinar trebuie sa evolueze o data cu ea. Cel mai bun exemplu sunt manifestarile din aceasta perioada (ianuaria 2012) cand facebook-ul a fost cel mai bun organizator al demonstratiilor de protest. Ati fi crezut asta in noiembrie si decembrie 2011? Nu cred. Cred ca si nici acum nu sunteti convinsi. Dar asa a fost. Tehnologia si comunicarea a organizat lumea in strada. De scos i-a scos nevoia si lipsurile dar este alta discutie. Atunci de ce sa te impotrivesti tehnologiei cand poti sa o utilizezi in avantajul tau.

Pentru aceasta am finalizat si lansat cea mai completa tehnologie multimedia web in domeniul veterinar. Este gata sa poata fi utilizata de orice medic veterinar dornic de schimbare. Poti sa realizezi schimbarea si doar uitandu-te si lucrand de pe diferite gageturi. Platforma veterinarul.ro este optimizata sa poata fi utilizata pe televizoare inteligente, pe calculator sau laptop (asa cum o face-ti acum) dar si pe telefoanele celulare iPhone sau ori ce alt dispozitiv mobil cu Android, pe PDA sau iPad. Pentru fiecare astfel de terminal, platforma utilizeaza un program special care detecteaza ce dispozitiv utilizati si se reconfigureaza special pentru acesta. Isi mareste sau micsoreaza forma, scoate sau introduce imagini, reduce sau redimensioneaza informatia. Totul pentru a fi mai usor si mai eficient de utilizat in demersul vostru de a fi in pas cu noul, de a fi partasi la schimbare.

Daca veti dori sa comunicati informatii tehnice colegilor, sau doriti sa va faceti imagine in randurile clientilor sau sa utilizati functiile de marketing ale platformei o puteti face de acasa, de la cabinete sau de pe telefonul mobil. Totul mult mai simplu si mult mai eficient. Acest proces de eficientizare a utilizarii platformei va continua permanent deoarece tehnologiile evolueaza foarte rapid. Este la fel de simplu si pentru clientii vostri sa se informeze si sa acceada la informatiile furnizate de voi. Puteti sa monitorizati fiecare pas al schimbarii pe care il produceti, puteti interactiona mult mai elegant si profesional cu partenerii, clientii sau colegii de breasla.

Nu ramane decat sa utilizati acest urias conglomerat de instrumente. Puteti citi articole, scrie articole, posta sau raspunde la comentarii, interactionati cu pagina de facebook, puteti consulta indexul cu produsele, serviciile si echipamentele veterinare. Sau  va inscrieti in directorul veterinar si sa va actualizati informatiile, tineti un blog, va creati o pagina web multimedia, va documentati despre cum merge piata serviciilor veterinare sau sa vedeti ultimele tendinte de marketing si management, lansati campanii de mail - marketing si inca multe altele - toate de pe orice dispozitiv aveti la indemana sau cand aveti timp.

Totul este realizat pentru a fi mai aproape de medicul veterinar, la costuri care practic sunt neglijabile. Este simplu, eficient, dinamic si inovator. Nu trebuie decat curaj si perseverenta. Rezultatele sunt pe masura si sunt multi care se pot lauda cu ele. Fa-ti curaj si imbarbateaza-te in lupta ta cu tehnologia.

Care sunt primii tai pasi?

Fa primul pas si scrie un mic articol, o parere despre un medicament, despre o procedura, despre un examen de laborator sau pur si simplu o opinie, adauga o fotografie si trimite-l pe emailul nostru (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.). Noi il vom redacta si il vom publica. Va fi un pas.

Apoi fa-ti o lista cu adresele de email a clientior tai - incepe cu 10-20. Trimite adresele pe emailul nostru si un text despre tine, servicile tale, promotiile tale si una sau doua fotografii. La randul nostru te vom consilia cu privire la text si mesaj. Apoi noi vom configura propria pagina de email marketing si vom trimite pentru tine prima campanie. Vei vedea ce se intimpla, ce rezultate ai, ce ai reusit sa faci. Lumea va vorbi despre aceasta, vei fi intrebat. Este un mic pas pentru tine dar unul urias pentru afacerea ta. Vei vedea singur, vei putea simti, "palpa" rezultatele. Asa vei prinde curaj si incet incet vei ingenunchea tehnologia care in final va executa cuminte orice comanda complexa ii vei da, la fel ca duhul din lampa lui Aladin. Si tot la fel vei vedea schimbarea, cu proprii tai ochi cu propria ta afacere. Poti citi despre Vet Mailing, unicul program profesionist pentru campanii de mailing marketing aici ......

Poti, pentru inceput, sa ne ceri informatii. Scrie-ne ce articole vrei sa citesti, ce filme vrei sa vezi, despre ce boli vrei sa studiezi sau pur si simplu ce opinii ai despre noi si ce vrei sa schimbam in informatiile prezentate sau ce fel de instrumente ai nevoie. Sau poti sa votezi parerile celorlalti cititori sau abonati in formularul special construit. Este necesar sa comunicam unii cu altii. Doar asa, comunicand corect, vom putea sti fiecare dintre noi ce asteptari si ce dorinte ne indeamna in drumul nostru catre succes si cum putem sa colaboram. Puteti propune sau vota aici.....

Sau poti sa iti inscrii afacerea in Directorul Veterinarilor din Romania. Noi in urmatoarea luna vom introduce gratuit informatiile despre toate cabinetele medicale veterinare din Romania. Consultati Directorul si daca nu sunteti inca inscris atunci puteti sa completati formularul de aici..... Noi va vam lista de indata in Director. Apoi dvs puteti sa va completati sau modifica datele oricand doriti. Inscrierea in Director este gratuita si va asigura maxima vizibilitate in spatiul internetului. Este practic cea mai usoara si inteligenta forma de promovare a afacerii dumneavoastra. Cu cat veti introduce mai multe informatii si detalii foto si video cu atat veti fi mai fi mai bine indexat si gasit de motoarele de cautare si implicit de clientii dvs.

Ai curaj si Fii Deschis, Provoaca Noul
Nu uita ca tehnologia e facuta pentru a fi utilizata de tine nu sa te utilizeze.

Nu ignora tehnologia caci unii o folosesc pentru a te manipula.

Ai curajul si foloseste tehnologia sa schimbi ceea ce este de schimbat  in viata si afacerea ta.

Tehnologia de va ajuta sa schimbi lumea din jurul tau si lumea va fi mai buna.
Spune tuturor despre succesul tau, despre viata ta si fa medicina veterinara asa cum o vrei tu ca sa te poti mandri cu ea.

Noutați Medicale Generale

Noutăți Medicale PET

Noutăți Articole Specializate Business


 

Acreditare CMVRO