Miercuri, Iulie 30, 2025

Exclusiv pentru Medici Veterinari

Am initiat in numarul 7 al Revistei Veterinarul editia tiparita sectiunea de Finantari in care vom incerca sa va aducem informatii noi si utile pentru practica de zi cu zi a cabinetului precum si posibilitatile pe care le aveti la dispozitie beneficiind de parteneriate avantajoase. Avem placerea sa va prezentam posibilitatile pe care firma Greenpoint Trade le ofera partenerilor sai, medicii veterinari din Romania. Mentionam ca Greenpoint Trade este distribuitorul exclusiv pentru tara noastra Affinity Petcare.

Iulia Cretu
  • :

    ⏱️ Durata estimată a lecturii: ~9 min

Am initiat in numarul 7 al Revistei Veterinarul editia tiparita sectiunea de Finantari in care vom incerca sa va aducem informatii noi si utile pentru practica de zi cu zi a cabinetului precum si posibilitatile pe care le aveti la dispozitie beneficiind de parteneriate avantajoase. Avem placerea sa va prezentam posibilitatile pe care firma Greenpoint Trade le ofera partenerilor sai, medicii veterinari din Romania. Mentionam ca Greenpoint Trade este distribuitorul exclusiv pentru tara noastra Affinity Petcare.

Ce inseamna parteneriatul Greenpoint cu cabinetele medicale veterinare/ medicii veterinari?

Partneneriatulpresupune o relatie existenta la acelasi nivel, cei implicati fiind la fel de valorosi, avand drepturi egale, fiecare oferind si primind in acelasi timp.Subliniez acest lucru pentru ca de multe ori parteneriatul a inceput sa se confunde ca notiune si sa-si piarda adevaratul sens.Acolo unde se respecta comunicarea si se stabilesc obiectivele , parteneriatul da roade . Acolo unde se confunda parteneriatul cu ,,obligativitatea de a primi fara a da nimic in schimbrezultatele sunt o mare pierdere de timp.

In viziunea Greenpoint, parteneriatul cu medicii veterinari este, daca vreti, o strada cu doua sensuri, pe care circula castigul inspre ambele parti. Cand spun castig, nu inseamna ca trebuie sa cuantificam totul in bani.
Ar fi o ipocrizie sa spunem ca un asemenea parteneriat ar insemna doar caritate si ca nu ar exista si o componenta comerciala, dar cand spun castig ma refer in primul rand la acel gen de relatie solida, pe termen lung, pe care o cladesti impreuna cu cineva care crede in aceleasi valori ca si tine.

Lasand modestia la o parte, si bazandu-ma pe experienta de pana acum, consider ca un asemenea parteneriat este benefic pentru medici pe termen scurt , mediu si lung. Deci efectele se pot vedea la un cabinet imediat. La un furnizor efectele unui asemenea parteneriat se vad numai pe termen mediu si lung. Pentru ca investitia pe care o facem da roade mai tarziu.
Ceea ce se vede imediat, uneori , din pacate sunt problemele pe care o decizie prost luata de a colabora cu un partener nepotrivit , care are impresia ca totul i se cuvine, ca nu trebuie sa plateasca, ca furnizorul s-a nascut pe lume numai ca sa fie la dispozitia si bunul lui plac, si sa vina,, cu marfa in dintiûû atunci cand considera el Acesta e un aspect regretabil care inchide usa pentru totdeauna intre doi parteneri. Greenpoint a initiat un program prin care oferim deplasari la simpozioane de specialitate, conditii de finantare avantajoase pentru achizitiile de aparatura si instrumentar, unele facilitati de plata la achizitiile de hrana pentru animale sau accesorii. soft-uri pentru evidenta pacientilor si a stocurilor etc. Pe de alta parte, ne asteptam si noi ca partenerii nostri sa acorde un regim preferential produselor din portofoliul nostru fiind convinsi de la inceput ca sunt de o calitate superioara si ca aduc numai beneficii clientului final. Asa se ajunge la acea situtie de castig-castig de care ambii parteneri sa fie multumiti. Desigur, prin ofertele noastre noi nu am incercat sa re-inventam roata, stiu ca astfel de initiative mai exista si la concurenta, noi ne-am adaptat doar la ritmul pietei. Cum am spus inainte, mi se pare foarte importanta relatia umana care se cimenteaza intr-un asemenea parteneriat. La fel, discutiile si negocierile se poarta diferit de la partener la partener si incercam, sa gasim solutii pentru a-i ajuta asa depaseasca momentele dificile pe care le trecem cu totii in aceasta perioada de mari framintari financiare

Ce conditii ar trebui sa indeplineasca un cabinet pentru a putea fi ajutat de catre voi?

In primul rand nu este vorba neaparat de un ajutor, este vorba de un parteneriat bazat pe comunicare. Aici de la inceput trebuie sa existe un scop clar si un partener deschis si de incredere.Nu poti sa dansezi un tango de unul singur. Tangoul se danseaza intotdeauna in doi.Ne ajutam unul pe altul! Sau ne sprijinim in a face un lucru bun impreuna.Mi-ar fi greu sa schitez in cateva cuvinte profilul partenerului potential pentru Greenpoint, insa profesionalismul, deontologia profesionala, onestitatea, receptivitatea la nou si dorinta de a promova calitatea ar fi printre trasaturile definitorii ale unui asemenea partener.In contextual actual un cabinet , din punct de vedere legislativ sunt sigura ca indeplineste toate conditiile de functionare, pentru noi doar trebuie sa fie receptiv la nou si sa doreasca sa ofere clientilor sai tot ce este mai bun, la preturi pe care sa si le permita beneficiarul final al serviciului.Fara aceasta deschidere si fara un scop clar mergem pe idea sa ,,vedem ce o iesi!!!ûûTrebuie sa subliniez ca majoritatea companiilor din domeniu ofera sprijin cabinetelor veterinare, fie sub forma de termen la plata mai mult sau mai putin generos ceea ce echivaleaza cu un credit pe un anumit termen, fie pe consultanta, fie pe pachete care includ instrumentar sau aparatura sau alte si alte avantaje.

Putem pune intrebarea si din cealalalta parte a medicului veterinar: Ce conditii ar trebui sa indeplineasca un furnizor ca sa colaboreze cu ,,mineûû ca si medic veterinar ? Si ca medic veterinar este greu sa te decizi in ce tabara vrei sa stai Cum sa-mi aleg furnizorul mai ales ca toata lumea ,, oferaûû???Asculta!!Deschide-ti mintea!! Si lasa tuturor usa larg deschisa!!! Sunt sigura ca Medicul Veterinar care are relatii de parteneriat cu toti furnizorii pe baza de respect si avantaj reciproc nu are decit de castigat pentru afacerea lui si pentru consumatorul final.


Cabinetele care colaboreaza ,,exclusivûû cu un furnizor dintr-un motiv sau altul, nu fac decat sa limiteze oferta si in final sa-si limiteze clientii. Clientul intotdeauna doreste sa aiba si posibilitatea sa aleaga. Si asa face. Decizia de a alege in final e a consumatorului care daca simte ca e restrictionat pleaca in alt loc unde oferta e mai mare.Si pentru ca am privit lucrurile din punct de vedere si al furnizorului, si al medicului veterinar iata si punctul de vedere al unui consumator:


( Iancu Simona Catalina, Ploiesti , str Ghe Gr. Cantacuzino)


,,In primul rand Vet-ul ar trebui sa iubeasca animalele. Sa nu te duci la el cu un animal care are o eczema urata si s a se uite cu scaraba la el.Sa nu trateze animalele ca pe niste finite reciclabile ( daca moare iei altul) sa nu iti tranteasca animalul pe masa ca pe un sac de cartofi si sa-mi ia si pielea de pe mine.Sa aiba experienta variata si sa nu-ti spuna,, nu ma pricep la hamsteri si nu am ce-mi trebuie (!!!) cauta alt Vet ( Desi asta ar fi o dovada ca este responsabil).Sa nu-mi indoape animalul numai cu medicamente care se gasesc numai la el .. ca asa are el aranjat.Sa aiba aparatura eficienta de diagnostic.Sa fie disponibil la orice ora.As mentiona : SA AIBA ANIMALE. Nu stiu de ce mi se pare dubios un veterinar care nu are macar o broscuta acasa.

Cu cine ar trebui sa ia legatura un medic veterinar daca ar dori materiale promotionale de la voi, bannere, mobilier de interior, rafturi, etc?


Poate lua legatura cu responsabilul de zona, cu agentul de vanzari, cu seful de vanzari in final dorinta lui va ajunge in cel mai scurt timp la departamentul de marketing unde va fi analizat si rezolvat.Subliniez ca in ultima vreme ne straduim sa oferim cabinetelor si pet shopurilor servicii personalizate.Designul pe care firma noastra de publicitate colaboratoare il concepe pentru fiecare client are un serios impact asupra activitatii oricaruicabinet veterinar, el constituind un instrument in lupta cu concurenta.As vrea sa va spun ca aceste produse pe care le-am oferit au scos intodeauna in evidenta cabinetul si au dublat in unele cazuri numarul de clienti.
Produsul oferit de noi si ma refer la bannere, fatade, obiecte promotionale, rafturi, afise, etc sunt functionale, estetice, utile , originale si fac o diferentiere clara in aceasta piata destul de aglomerata.

 
Oferiti facilitati suplimentare celor cu care sunteti parteneri? Daca da care sunt acelea?


Sigur ca oferim facilitati suplimentare partenerilor nostrii:Promotii variate in fiecare luna, discounturi pe game de produse, termene de plata, toata gama de instrumente comerciale care stimuleaza cooperarea, promovarea si fidelizarea clientilor.Mergem pe ideea ca daca partenerilor nostrii le este bine si noua ne este bine iar clientul final sigur va fi multumit.Oferim sprijin suplimentar si implicare acolo unde se solicita si se simte nevoia.

Ce spun partenerii despre Greenpoint Trade:

Am inceput colaborarea cu firma GREENPOINTin iunie 2010. A fost o provocare sa introduc produse noi, dar calitatea lor cat si gama variata a facut sa am un plus deavantaj in cabinetele si magazinele mele. Recomand cu mare incredere atat hrana cat si vitaminele si urmaresc rezultatele obtinute. In ceea ce priveste relatia comerciala este una flexibila, nu ma simt un client al firmei, ci mai degraba un partener. dr.Drugu Tatiana - cabinete veterinare T3VET Iasi

Cabinetul veterinar Dragos Vet Otopeni, a fost infiintat in anul 2006. Din anul 2008 s-a extins si cu un Pet shop. Din anul 2009 s-a inceput colaborarea cu firma GreenPoint, comercializand 90% dintre produsele lor, ceea ce a determinat o crestere a vanzarii, livrarea comenzilor fiind prompta, astfel incat firma noastra a reusit sa capteze atentia si increderea clientilor. Pe aceasta cale dorim sa multumim firmei GreenPoint pentru loialitatate. Echipa Cabinetului DRAGOS VET Otopeni

Colaborarea noastra cu Greenpoint a inceput acum trei ani. In acest interval gama de produse s-a diversificat mult astfel incat si oferta noastra pentru clienti a crescut semnificativ. Pozitionarea medicului veterinar si a necesitatilor acestuia in centrul atentiei consider ca este o parte a succesului colaborarii. Seriozitatea, gama de produse si nu in ultimul rand calitateaacestora ne fac sa fim increzatori intr-o cooperare reciproc avantajoasa si in viitor. dr. Timen Andrei clinica TRIVET Cluj-Napoca

De acum un an si jumatate, de cand echipa Greenpointmi-a calcat pragulconsider ca este un plus pentru companionul nostru, fie caine sau pisica. Atat din punct de vedere nutritional cat si a rolului pe care il are in consolidarea sistemului imunitar, ca si relatia cu aceasta echipa, cazuri grave care nu isi gaseau alinarea decat medicamentos au fost rezolvate numai prin simpla schimbare a regimului alimentar, cu mancarea Advance. Sincer, ca si medic veterinarfac mai mult decat sa recomand aceasta mancare(si produsele)darsi echipa care a avutinspiratia sa o aduca si in Romania. dr Popa George Cabinet veterinar Alba Iulia

Noutați Medicale Generale

Noutăți Medicale PET

Noutăți Articole Specializate Business