
- Detalii
- Editoriale & Analize
Ce mă doare pe mine că doi medici se ceartă pe Facebook?
Da, chiar așa. Ce treabă am eu că doi colegi se porcesc și înjură în social media? Mai ales că aștia doi sunt din capătul celălalt de țară. Eu îmi văd de treabă și la revedere. Nu mă bag în troacă că mă mănâncă porcii.
Da, chiar așa. Ce treabă am eu că doi colegi se porcesc și înjură în social media? Mai ales că aștia doi sunt din capătul celălalt de țară. Eu îmi văd de treabă și la revedere. Nu mă bag în troacă că mă mănâncă porcii.
Am văzut un film cu mafioți care spuneau că dacă ții porcii flămânzi suficient timp și le cade ceva în troacă, om fiind, îl devorează de nu mai rămân nici oasele. Filmul era drăguț.
Efectul pe care îl au doi medici veterinari care se împroașcă cu noroi în social media este mult mai periculos pentru o afacere veterinară decât creșterea dobânzilor la bănci sau scăderea salariilor. Poate vă gândiți că pe dumneavoastră nu vă afectează? Este posibil, dacă cei doi medici sunt de origine chineză și se ceartă pe un website în Thailanda. Dar sunt români și astfel sunteți profund afectat. O postare oarecare pe Facebook, ajunge la 10- 20% dintre cei care vă urmăresc; atunci cel puțin 600 de persoane văd scandalul dintre cei doi, așa cum ar fi vecini de pahar la masa alăturată. Dintre cei 2,5-3 milioane de proprietari de animale de companie în total din România, pe Facebook sunt cam 2 milioane. De obicei, scandalurile sunt virale, adică sunt urmărite, din plăcerea morbidă a oamenilor de a vedea sânge.
Așa că dacă Facebook vede că o postare este urmărită atunci o „aruncă” pe încă 10% din pagini. Dacă intervin alți 10 medici sau proprietari de animale în discuție se mai adaugă alții și alții și tot așa până postarea ajunge să fie văzută de cel puțin 3000 - 5000 de persoane; în termeni statistici ajunge la 0,25-1% din proprietarii de animale. Pare puțin, pare mult... Dacă ar fi un scandal pe lună sau pe an nu ar fi nici o problemă, dar scandalurile de tipul veterinar contra veterinar sau proprietar contra veterinar sunt zilnice în social media sau pe forumuri.
Asta ar trebui să vă dea de gândit atunci când un proprietar vine cu „lecția făcută” la cabinet și știe mai bine ca voi diagnosticul. Înseamnă că s-a informat pe internet și…desigur că a văzut și scandalul, deoarece este indexat prioritar de Google și Yahoo pentru trafic.
Încă sunteți sigur că dacă doi colegi se ceartă pe undeva prin social media pe dvs nu vă afectează? Dacă sunteți concesionar credeți că sunteți scăpat deoarece la țară nu au internet?
Declarație privind conflictul de interese
Autorii declară că articolul este redactat, publicat și cercetarea a fost efectuată în absența oricăror relații comerciale sau financiare care ar putea fi interpretate ca un potențial conflict de interese.
Destinația articolului
Articol cu date medicale destinat exclusiv informării medicilor veterinari - pe bază de înregistrare
Tipul de articol
Referat, articol de sinteză științifică destinat exclusiv informării medicilor veterinari.
Disclaimer
Acest articol respectă disclaimer
Notă de subsol
Conținutul complet al articolului îl găsiți în link.
| |
---|---|
Articole similare Noutăți Business 8 Tactici pentru a crește vizibilitatea cabinetului veterinar pe FacebookStăpânii de animale petrec mult timp pe rețelele sociale, iar o prezență activă și bine organizată pe Facebook poate face un cabinet veterinar să devină foarte atractiv pentru clienții noi, dar și... Social Media Cum îți creezi o pagină de Facebook de pe mobilÎn orice afacere, comunicarea joacă un rol esențial pentru determinarea succesului, iar rețelele de socializare reprezintă canale de comunicare cheie. Pentru un cabinet veterinar, a fi prezent pe... Social Media Cum creezi un grup de Facebook pentru cabinetul veterinarCrearea unui grup de Facebook pentru cabinetul tău poate aduce multiple beneficii, facilitând comunicarea și consolidând relația cu clienții actuali și potențiali. În acest articol, îți voi arăta... Social Media Crearea de conținut pentru platforme social media diferite: Cum postăm pe Facebook, Tik Tok, Instagram, LinkedIn, YoutubeDacă doriți să vă promovați serviciile către diverse segmente de public prin intermediul rețelelor sociale, este recomandat să aveți pagini pe platformele populare, sau pe cele care sunt relevante... Social Media 10 motive pentru a utiliza Facebook StoriesÎn acest articol se prezintă utilizarea Facebook Stories de către medicii veterinari ca un instrument de marketing eficient. Se discută 10 motive pentru utilizarea acestora, incluzând avantajele... |
- Detalii
- Iulian Vieru
Noutați Medicale Generale
-
Ce trebuie și ce nu trebuie să puneți în sau pe o rană
- Monica Nita
Obiectivul principal al curățării plăgiloreste de a îndepărta țesutul necrotic și alte fragmente de...
-
Îngrijirea adaptată culturii: îmbunătățirea încrederii în medicina veterinară
- Echipa Veterinarul.Ro
Un nou articol publicat de Sohaila Jafarian în Clinical Veterinary Small Medicine evidențiază...
-
Recunoașterea efectului placebo în medicina veterinară
- Echipa Veterinarul.Ro
Atunci când un câine participant la un studiu clinic privind un supliment pentru sănătatea...
Noutăți Medicale PET
-
Particularități de anatomie și fiziologie dentară la iepurele european
- Echipa Veterinarul.Ro
Iepurele (Oryctolagus cuniculus) este un adevărat ierbivor. Dieta naturală a iepurelui constă în...
-
Aspecte histopatologice în fibrosarcom
- Iulia Milin
Fibrosarcomul face parte din categoria tumorilor cavității bucale. Este o tumoare canceroasă derivată...
-
Extracția dentiției temporare la câine
- Echipa Veterinarul.Ro
Majoritatea animalelor domestice prezintă două seturi de dentiție și anume dentiția temporară...
Noutăți Articole Specializate Business
Cele trei pălării ale patronului veterinar de succes: manager, lider, coach
- Madalina Toma
Recurența - cuvântul secret
- Madalina Toma
Leadership în medicina veterinară - adaptare, inovație și stiluri de conducere eficientă
- Madalina Toma
Vânzarea cabinetelor veterinare - O tendință în creștere către lanțuri și multinaționalei
- Madalina Toma