Luni, Decembrie 09, 2024

Exclusiv pentru Medici Veterinari

Da, chiar așa. Ce treabă am eu că doi colegi se porcesc și înjură în social media? Mai ales că aștia doi sunt din capătul celălalt de țară. Eu îmi văd de treabă și la revedere. Nu mă bag în troacă că mă mănâncă porcii.

Da, chiar așa. Ce treabă am eu că doi colegi se porcesc și înjură în social media? Mai ales că aștia doi sunt din capătul celălalt de țară. Eu îmi văd de treabă și la revedere. Nu mă bag în troacă că mă mănâncă porcii.

Am văzut un film cu mafioți care spuneau că dacă ții porcii flămânzi suficient timp și le cade ceva în troacă, om fiind, îl devorează de nu mai rămân nici oasele. Filmul era drăguț.

Efectul pe care îl au doi medici veterinari care se împroașcă cu noroi în social media este mult mai periculos pentru o afacere veterinară decât creșterea dobânzilor la bănci sau scăderea salariilor. Poate vă gândiți că pe dumneavoastră nu vă afectează? Este posibil, dacă cei doi medici sunt de origine chineză și se ceartă pe un website în Thailanda. Dar sunt români și astfel sunteți profund afectat. O postare oarecare pe Facebook, ajunge la 10- 20% dintre cei care vă urmăresc; atunci cel puțin 600 de persoane văd scandalul dintre cei doi, așa cum ar fi vecini de pahar la masa alăturată. Dintre cei 2,5-3 milioane de proprietari de animale de companie în total din România, pe Facebook sunt cam 2 milioane. De obicei, scandalurile sunt virale, adică sunt urmărite, din plăcerea morbidă a oamenilor de a vedea sânge.

Așa că dacă Facebook vede că o postare este urmărită atunci o „aruncă” pe încă 10% din pagini. Dacă intervin alți 10 medici sau proprietari de animale în discuție se mai adaugă alții și alții și tot așa până postarea ajunge să fie văzută de cel puțin 3000 - 5000 de persoane; în termeni statistici ajunge la 0,25-1% din proprietarii de animale. Pare puțin, pare mult... Dacă ar fi un scandal pe lună sau pe an nu ar fi nici o problemă, dar scandalurile de tipul veterinar contra veterinar sau proprietar contra veterinar sunt zilnice în social media sau pe forumuri.

Asta ar trebui să vă dea de gândit atunci când un proprietar vine cu „lecția făcută” la cabinet și știe mai bine ca voi diagnosticul. Înseamnă că s-a informat pe internet și…desigur că a văzut și scandalul, deoarece este indexat prioritar de Google și Yahoo pentru trafic.

Încă sunteți sigur că dacă doi colegi se ceartă pe undeva prin social media pe dvs nu vă afectează? Dacă sunteți concesionar credeți că sunteți scăpat deoarece la țară nu au internet?

Declarație privind conflictul de interese

Autorii declară că articolul este redactat, publicat și cercetarea a fost efectuată în absența oricăror relații comerciale sau financiare care ar putea fi interpretate ca un potențial conflict de interese.

Destinația articolului

Articol cu date medicale destinat exclusiv informării medicilor veterinari - pe bază de înregistrare

Tipul de articol

Referat, articol de sinteză științifică destinat exclusiv informării medicilor veterinari. 

Disclaimer

Acest articol respectă disclaimer

Notă de subsol

Conținutul complet al articolului îl găsiți în link.

 

 Află mai multe despre acest subiect:
 

Articole similare

Social Media

Platformele precum Instagram și Facebook le oferă medicilor veterinari o modalitate simplă de a comunica direct cu stăpânii de animale, oferind sfaturi utile și construind o comunitate loială. Te-ai...

Social Media

Articolul prezintă tipurile de conținut care poate fi postat de cabinetele veterinare pe Facebook în funcție de funcțiile comunicării, cum ar fi cele referențiale, emotive, conative și fatice, și se...

Social Media

În orice afacere, comunicarea joacă un rol esențial pentru determinarea succesului, iar rețelele de socializare reprezintă canale de comunicare cheie. Pentru un cabinet veterinar, a fi prezent pe...

Noutăți Business

Stăpânii de animale petrec mult timp pe rețelele sociale, iar o prezență activă și bine organizată pe Facebook poate face un cabinet veterinar să devină foarte atractiv pentru clienții noi, dar și...

Social Media

Interacțiunea constantă cu urmăritorii este o componentă la fel de importantă a gestionării paginii de social media ca și publicarea de conținut. Ar fi ideal să răspundem la toate mesajele primite...

 

Noutați Medicale GeneraleToate

Noutăți Medicale PETToate

Noutăți Articole Specializate Business


 

Acreditare CMVRO